رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان کارمند بانک و با ترفند ارائه تسهیلات مبلغ 350 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "سعید سلیمیان" رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت : در پی وصول شکایاتی مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان کارمند بانک و با ترفند ارائه تسهیلات مبالغی را برداشت و متواری شده است ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت : در بررسی های ماموران مشخص شد این فرد مبالغی را تحت عنوان سپرده و پیش پرداخت تسهیلات از شهروندان دریافت کرده بود و سپس متواری شده بود.

سرهنگ سلیمیان ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی محل اختفای این متهم را کشف و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در بازجوئی های پلیس به دریافت مبلغ 350 میلیون ریال از 5 شهروند اصفهانی با ترفند سپرده و پیش پرداخت اعتراف کرد.

سلیمیان در پایان ضمن اشاره به اینکه متهم به مراجع قضائی تحویل داده شد به شهروندان توصیه کرد: هیچگاه فریب ظاهر افراد را نخورید ، برای دریافت تسهیلات به بانک و موسسات مجاز و قانونی مالی مراجعه کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهید.

 

انتهای پیام/م

کارمند قلابی در اصفهان دستگیر شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار