فرمانده انتظامی شهرستان خمينی شهر از شناسايی و دستگيری کلاهبردار تلفنی با بيش از 80 ميليون ريال برداشت غير مجاز خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ"علي جعفري نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان خمينی شهر گفت: با طرح شکايت فردي مبني بر "برداشت غير مجاز با شگرد کلاهبرداري تلفني" موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس فتا اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود : شاکي در تحقيقات اوليه بيان کرد طي تماس تلفني با وي از شماره‌اي ناشناس مبني بر اينکه "شما برنده مسابقه در قرعه‌کشي شده‌ايد" ، فريب خورده و با هدايت فرد ، به پاي دستگاه خودپرداز طي چند مرحله تراکنش در مجموع مبلغ حدود 80 ميليون ريال از کارت عابر بانک به حساب فرد کلاهبردار انتقال داده است.

فرمانده انتظامي شهرستان خمینی شهرادامه داد: ماموران اداره مبارزه با جرايم پليس فتا شهرستان با به کارگيري روش‌هاي تخصصی و شگردهاي خاص پليسي، متهم را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه وي را دستگير کردند.

این مقام انتظامی تصريح کرد: متهم دستگير شده با مشاهده مدارک مستدل و غير قابل انکار، به خريد چندين سيم‌کارت براي کلاهبرداري و برداشت مبلغ 45 ميليون ريال به صورت غير مجاز از حساب بانکي فرد شاکي اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری کلاهبردار تلفنی در خمينی شهر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.