جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ازکشف بیش از ۸ کیلوگرم ماده مخدرازنوع گل توسط پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ایجرود خبر داد.

کشف 8 كيلوگرم ماده مخدر گل در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ جعفرکردلو جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایجرود ازفعالیت شخصی درزمینه تهیه وتوزیع ماده مخدر از نوع گل مطلع وموضوع را دردستور کارقرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهم قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از محور بیجار به زنجان به وسیله یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به یکی از شهر‌ها منتقل و توزیع کند.

سرهنگ کردلو تصریح کرد: عملیات دستگیری این متهم آغاز و با هدایت اطلاعاتی و فنی متهم در محور فرعی زنجان بیجاردستگیر و خودرو توقیف و در بازرسی تخصصی از این خودرو، مقدار ۸ کیلو گرم ماده مخدر از نوع گل که بصورت ماهرانه جاسازی شده بود راکشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه بیان داشت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.
 
انتهای پیام/ن
 

کشف مواد مخدر در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.