سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از روند رو به رشد تولید صنایع دستی در شهرستان گرمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ملکه گلمغانی زاده، ظهر امروز  در بازدید از کارگاه های صنایع دستی گرمی تصریح کرد: میزان پروانه های صادره و تولید صنایع دستی در این شهرستان روند صعودی دارد.

وی افزود: عمده مشکل تولیدکنندگان موضوع فروش است که صحبت هایی در خصوص فروش در فضای مجازی مطرح شد و تولیدکنندگان راهنمایی لازم را دریافت کردند.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: همچنین نمایشگاه دائمی صنایع دستی با همکاری بخش خصوصی مجددا فعال و کارگاه های تولید دایر شده که این اقدام بخش خصوصی قابل تقدیر است.

گلمغانی زاده با اشاره به اقدام یکی از شرکت های تعاونی تولید صنایع دستی اشاره و تصریح کرد: این شرکت تعاونی صدور مجوز مشاغل خانگی را عهده دار شده و بسیاری از کاغذبازی های اداری کاهش یافته که اقدام قابل قبولی بوده و به سایر شرکت ها در شهرهای دیگر توصیه می شود.

وی با اشاره به اشتغال زایی این شرکت تعاونی متذکر شد: همچنین مواد اولیه مورد نیاز تولیدکنندگان تامین می شود و صنعتگران پشتیبانی می شوند.

انتهای پیام/ع

تولید صنایع دستی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.