مدیر آموزش و پرورش بهبهان از اهدا ۱۲۵ بسته نوشت افزاری و لباس هلال احمر به دانش آموزان دبستان شهید پیروز این شهرستان خبر داد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان و هیات همراه، حری فرماندار و سرپرست هلال احمر بهبهان 125 بسته نوشت افزاری و لباس هلال احمر از طرف سازمان هلال احمر کشور به دانش آموزان اهدا شد.

وی سختکوشی و تلاش مجموعه مدیریت، معلمان و دانش آموزان دبستان شهید پیروز روستای کردستان را ارج نهاد و تربیت نسل توانا و دانا را وظیفه اصلی نظام تعلیم و تربیت خواند.

خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان حرکت خلاقانه دانش آموزان و زحمات معلمان دبستان شهید پیروز روستای کردستان را که با حداقل امکانات توانستند مانور زلزله را به خوبی و با رسایی اجرا کنند شایسته تقدیر دانست و بر همت برای ساختن ایرانی آزاد، آباد و اسلامی تاکید کرد.

حری، فرماندار بهبهان امداد و نجات را از محورهای آموزشی مهم در مدارس خواند و آموزش های لازم برای پیشگیری از وقایع و همچنین در زمان بروز حوادث در محیط زندگی و مدارس که بخش زمانی زیادی از وقت دانش آموزان در آن سپری می شود را یادآور شد.

انتهای پیام/م

حمایت از دانش آموزان در بهبهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.