رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان همدان از کاهش 40 درصدی مصرف لبنیات در این شهر خبر داد.

کاهش 40 درصدی مصرف لبنیات در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا به زارع، رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان همدان  گفت: بسیاری از مواد اولیه مورد نیاز برای بسته بندی مواد لبنی وارداتی بوده و نوسان قیمت ارز در گرانی آنها تاثیر بالایی داشته است.

وی اظهار داشت: مواد اولیه مصرفی نظیر ظرف مورد استفاده برای شیر، فویل های موجود بر روی مواد لبنی و در بطری، در گرانی لبنیات موثر است.

به زارع علت 80 درصد نوسان قیمت محصولات حوزه لبنی را بالا رفتن نرخ مواد اولیه مورد نیاز برای عرضه این محصولات ارزیابی کرد.

وی اضافه کرد: البته نوسان قیمت لبنیات از یکماه پیش کند شده است تا جایی که هم اینک نرخ ثابتی را در برخی اقلام و حتی کاهش قیمت برخی فرآورده های لبنی را شاهد هستیم.

رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان همدان  خاطرنشان کرد: کاهش قیمت حلب پنیر و بطری دوغ موجب کاهش قیمت این 2 فرآورده لبنی در حدود یکماه گذشته شده است.

وی افزود: برخی از واحدهای تولید لبنیات با وجود گران شدن مواد لبنی کیفیت و وزن آن را تغییر نداده اند اما شماری از شرکت ها علاوه بر گران کردن محصول از کیفیت محصول کاسته و وزن کالا را نیز کاهش داده اند.

انتهای پیام/ ش

کاهش مصرف لبنیات در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.