رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری یک زوج کلاهبردار که با ترفند راه اندازی یک شرکت صوری و تخصیص سهام به سهام داران مبلغ 3 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سعید سلیمیان" رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت : در پی  شکایاتی مبنی بر اینکه یک خانم و آقا با تاسیس یک شرکت صوری و تخصیص سهام و سود مشارکت به سهام داران ،مبالغی را دریافت و متواری شده اند ، بلافاصه کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های بعمل آمده توسط کارآگاهان مشخص شد این خانم و آقا که همسر بودند مبلغ 3 میلیارد ریال از 5 شهروند اصفهانی با این شیوه کلاهبرداری کرده اند .

سرهنگ سلیمیان از کشف محل اختفای آنها توسط کارآگاهان خبر داد و بیان داشت : پس از هماهنگی با مقام قضائی این زوج کلاهبردار دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد : فریب ظاهر افراد را نخورید و به طمع دست یابی به سود بیشتر سرمایه خود را از دست ندهید و هر گاه مورد یا موضوع مشکوکی را مشاهده کردید با سامانه 110 پلیس تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری یک زوج کلاهبردار در اصفهان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.