رئيس پليس فتای استان اصفهان از شناسايی و دستگيری فردی که در يكی از شبكه های اجتماعی با انتشار اپليكيشن جعلی همراه بانك، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد خبرداد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "سيد مصطفی مرتضوی"رئيس پليس فتای استان اصفهان بيان داشت: در پی شكايت شهروند اصفهانی مبنی بر اينكه پس از دانلود برنامه همراه بانك از يك كانال تبليغاتی مبلغ 25 ميليون ريال از حساب وی به صورت غير مجاز برداشت شده است، كارشناسان پليس را بر آن داشت تا بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود بيان داشت پس از مشاهده تبليغات يك اپليكيشن جديد همراه بانك در يك كانال تبليغاتی اقدام به دانلود برنامه کردم، كه پس از ثبت شماره و رمز حساب های بانكی کل موجودی حسابم که 25 میلیون ريال بود برداشت شد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در بررسی های اوليه مشخص می شود، برنامه ای كه شاکی اقدام به دانلود و استفاده از آن کرده است جعلی بوده و پس از اولين ورود، اطلاعات حساب بانکی وی را به سرقت برده است، نهايتاً کارشناسان با اقدامات تخصصی خود موفق به شناسايی فرد کلاهبردار می شوند.

 

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری فرد کلاهبرداردراصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار