فردی که با انتشار مطالبی کذب عليه صاحب يك فروشگاه در شبکه های اجتماعی، در صدد انتقام‌گيری از وی برآمده بود، ازسوی ماموران پليس فتای استان شناسايی و دستگير شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" سيد مصطفي مرتضوي " رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان  بيان داشت : با مراجعه فردي به‌عنوان صاحب يك فروشگاه به پليس فتا و ارائه مرجوعه قضائي مبني بر اينكه که چندي پيش شخصي ناشناس اقدام به راه‌اندازي يک کانال تلگرامي کرده و اقدام به نشر اکاذيب عليه بنده و فروشگاه من کرده که به همين منظور تقاضاي رسيدگي به موضوع را دارم.

وي افزود: طبق دستور مقام قضائی رسيدگي به اين پرونده در دستور کار کارشناسان پليس قرار گرفت و در بررسي‌هاي اوليه در خصوص کانال تلگرامي موردنظر، مشخص شد کانال فوق با انتشار مکرر مطالب عليه شاکي اقدام به هتك حيثيت وي کرده است.

اين مقام مسئول عنوان داشت: کارشناسان پليس فتا با هماهنگي قضائی ، طي يک عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير کردند.

سرهنگ مرتضوی بیان داشت : متهم در بازجويي اوليه منکر هرگونه بزه انتسابي شد، اما با مشاهده ادله و مستندات دقيق عنوان کرد که يکي از طلبکاران شاکي هستم و با راهنمايي تعدادي از دوستانم اقدام به راه‌اندازي و انتشار مطالبي عليه شاکي کردم .

اين مقام ارشد انتظامي گفت: در ادامه با تکميل تحقيقات، پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئيس پليس فتاي اصفهان در پايان به شهروندان توصيه کرد: هرگونه مزاحمت براي اشخاص حقيقي و حقوقي از طريق فضاي مجازي يا پيام رسان‌هاي موبايلي مطابق قانون جرائم رايانه‌اي‌، جرم بوده و در قانون‌ براي مرتکبان اين قبيل از جرايم، مجازاتي پيش‌بيني شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.