احمدی‌نژاد که در دولت اول خود با مشخصه انقلابی‌گری و ولایت پذیری شناخته می‌شد، به واسطه حلقه‌ای از یاران منحرف، اکنون با سخنان و رفتار‌های ساختارشکنانه به نظر می‌رسد به دنبال هیاهو و ایجاد هزینه برای نظام است.

آیا احمدی‌نژاد زردپوش می‌پوشد؟ +تصاویربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، طی یکسال اخیر شاهد فعالیت‌های تحریک آمیز جریان انحرافی و در راس آن احمدی نژاد، برای ایجاد هرج و مرج و کشاندن مردم به خیابان‌ها بوده‌ایم. امری که تاکنون برای آن‌ها به یک آرزو بدل شده است.

 

‌بست‌نشینی و قشون کشی

تیم انحرافی در ابتدا به بهانه بست نشینی و اعتراض به صدور حکم بازداشت حمید بقایی، فضای حرم امام زاده صالح و حضرت عبدالعظیم حسنی را به میتینگ اعتراضی-تبلیغاتی خود تبدیل کردند.

فراخوان عمومی سایت‌های منتسب به احمدی‌نژاد برای حضور مردم، اخلال گری در امور زیارتی مردم، شعار‌های هنجارشکن، اتهامات واهی به مسئولین نظام و سران قوا از جمله برنامه‌های حلقه بهار برای شلوغی و ناهنجاری بود. این قبیل اقدامات کار را به جایی رساند که اعتراض تولیت امام زاده صالح را برانگیخت و نسبت به حضور مجدد آن‌ها در حرم هشدار داد.

اعتماد زدایی از مسئولان نظام

احمدی نژاد برخلاف اینکه خود را علاقه‌مند و معتقد به مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی معرفی می‌کرد، همواره به سیاه نمایی علیه دستگاه‌ها و مسئولان انقلاب می‌پردازد. او تمرکز خود را بر تقابل با نظام قضایی قرار داد و برای قوه قضائیه ضرب الاجل تعیین کرد و در نهایت نیز خواستار برکناری ریاست قوه شد.

احمدی نژاد می‌داند جامعه در مقابل کوچکترین جسارت او به ساحت عظمای ولایت سکوت نخواهد کرد لذا برای شلوغ کردن علیه نظام، راه غیرمستقیم حمله به قوه قضائیه و نهاد‌های حاکمیتی را تاکنون پیگیری کرده است.

زمستان سال گذشته بود که فیلمی محرمانه از جلسه مجلس خبرگان رهبری در سال ۶۸ منتشر شد، که به موضوع انتخاب مقام معظم رهبری پس از رحلت امام خمینی (ره) اختصاص داشت. این فیلم را نخستین بار شبکه فارسی زبان BBC منتشر کرد. با گذشت چندماه از این ماجرا، علیرضا نوری زاده، مجری و تحلیلگر شبکه فارسی زبان صدای آمریکا در بخشی از برنامه خبری-تحلیلی‎اش گفت: «همین ماجرای فیلم خبرگان را کی فرستاد؟ حداقل برای ما از جانب آقای احمدی نژاد آمد. چون کسی که فرستاد می‌شناسمش. رامین خان سلام علیکم.» 

اگرچه او اشاره نکرد که منظورش از رامین چه کسی است، اما نقش حلقه انحرافی در انتشار فیلم ناقص و بریده شده علیه رهبری مشخص گردید. احمدی نژاد حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری در ۳۰ بهمن ۹۶ در ادامه مواضع عجیب و غریب خود، خواستار تغییر فوری رئیس دستگاه قضا و کناره‌گیری حسن روحانی از مقام ریاست جمهوری شد:

آیا احمدی‌نژاد زردپوش می‌پوشد؟ +تصاویر

مقام معظم رهبری در تاریخ ۲۲ مرداد ۹۷ درخصوص سخنان برخی افراد و القای فساد سیستمی توسط آن‌ها به جامعه هشدار دادند: «بعضی‌ها جوری حرف می‌زنند، جوری اقدام می‌کنند که به اسم اینکه می‌خواهیم اوضاع را درست کنیم یا مثلاً فرض کنید طرف‌دار ضعفا و مانند این‌ها [هستیم]، در نقشه دشمن کار می‌کنند، خودشان ملتفت نیستند. این‌هایی که خطاب می‌کنند به دولت که بایستی دولت برکنار بشود و از این قبیل حرفها، این‌ها دارند در نقشه‌ی دشمن کار می‌کنند. نخیر، دولت باید با قوّت سرِ کار بماند، کار‌ها را باید این دولت انجام بدهد. رئیس‌جمهور، منتخب مردم است؛ مجلس هم منتخب مردم است.»

احمدی نژاد بعد از ماجرای رد صلاحیت‌اش در انتخابات، حتی دیگر نامی هم از تبیین گفتمان انقلاب اسلامی به زبان نمی‌آورد. بیشتر از گفتمان انقلاب و رهبری، نام بقایی و مشایی را بر زبان می‌آورد. این تغییر و تحولات از چشمان رسانه‌های ضد انقلاب نیز دور نمانده است. به عنوان مثال BBC فارسی این روز‌ها احمدی نژاد را در سرلیست پوشش‌های رسانه‌ای خود قرار داده است. رسانه‌ای که راهبرد تجمیع سرمایه اجتماعی خاتمی، احمدی نژاد و هر شخص و گروه دیگری که تولید نارضایتی و ناامیدی از نظام و اپوزیسیون سازی از جمهوری اسلامی را داشته باشد، در دستور کار قرار داده است.

آیا احمدی‌نژاد زردپوش می‌پوشد؟ +تصاویر

آیا احمدی‌نژاد زردپوش می‌پوشد؟ +تصاویر

تهدید به فروپاشی

احمدی نژاد و جریان همراه وی در ادامه تلاش‌های خود برای ایجاد هیاهو و تحریک مردم، به دادن آدرس‌های غلط به مخاطبان خود روی آورده و از تغییر وضع موجود سخن می‌گویند؛ وعده تغییر شرایط و اوضاع را به اطرافیان داده و از نزدیک بودن این امر سخن می‌گویند.

قرارگرفتن در وضعیت «آستانه فروپاشی اجتماعی» ادعایی است که احمدی‌نژاد و دوستانش یک سالی است به صورت مکرر طرح می‌کنند. از سوی دیگر واژه " آستانه" از قریب الوقوع بودن فروپاشی حکایت دارد به گونه‌ای که زمان چندانی برای اصلاح وجود ندارد. اما نکته آنجاست که همه ضرب الاجل‌های این تیم انحرافی یکی پس از دیگری به پایان می‌رسد، اما اثری از این آستانه همچنان مشاهده نمی‌شود.

جریان انحرافی در ادعا‌های خود علت فروپاشی را بحران اقتصادی می‌داند و این درحالی است که خود مسند دولت‌داری را به مدت هشت سال برعهده داشته‌اند و کارنامه‌شان در زمینه اقتصادی کاملا روشن است. مقام معظم رهبری درخصوص اینگونه ساده اندیشی‌ها و وعده‌های مبتنی بر فروپاشی می‌فرمایند: «اگر چنانچه این تحلیل‌هایی که آن‌ها می‌کنند نسبت به جمهوری اسلامی -که جمهوری اسلامی اینجایش خراب است، اینجایش ویران است، اینجایش نابود شد، اینجایش از بین رفت، پدرش درآمد- بنا بود این تحلیل‌ها، تحلیل‌های واقعی باشد، همان‌طور که عرض کردم باید صد بار تا حالا ما کفن پوسانده باشیم. روز اوّل هم می‌گفتند جمهوری اسلامی تا شش ماه دیگر از بین خواهد رفت؛ بعد سرِ شش ماه دیدند نشد، گفتند تا دو سال دیگر؛ چهل‌سال گذشته! به توفیق الهی همه بدانند ما در این مرحله و در مراحل دیگر، دشمنان خودمان را، آمریکای جنایت‌کار را و همدستان آمریکا را به فضل الهی زمین‌گیر خواهیم کرد.»

هدف نامحمود

۱۳ دی ماه سال گذشته بود که سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی پیرامون ادعای برخی پایگاه‌های خبری مبنی بر دخالت جریان منسوب به یکی از مسئولین سابق در انحراف مطالبات اقتصادی مردم شهر‌های مختلف که در نهایت به اغتشاش منجر شد گفت: «این موضوع با فراخوان یکی از سایت‌هایی صورت گرفت که وابسته به شخصی است که این روز‌ها زبان به مخالفت‌خوانی نسبت به اصل و ارزش‌های نظام گشوده است.» ۸ البته سرلشکر جعفری بیش ازاین توضیحی ارائه نداد. اما گذشت زمان، واژگان مبهم در توضیحات سردار جعفری را کاملا روشن کرد. عدم توانایی جریان انحراف برای کشاندن مردم به خیابان‌ها کار را به جایی رساند که شخصا درخواست اجتماع خیابانی و اعتراض علنی دادند. احمدی‌نژاد در مرداد ماه ۹۷، طی نامه‌ای خطاب به رحمانی فضلی، وزیرکشور حسن روحانی، با بحرانی توصیف کردن شرایط کشور خواستار برگزاری تجمع خیابانی می‌شود.

آیا احمدی‌نژاد زردپوش می‌پوشد؟ +تصاویر

اخیرا علی اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای احمدی نژاد، از حسن روحانی درخواست کرده است تا زمینه خواسته قلبی آن‌ها را فراهم کند.

این درحالی است که روند تغییر مواضع احمدی نژاد از سال ۹۰، شدت گرفتن آن بعد از پایان دولت دهم، اوج‌گیری بعد از رد صلاحیت و در نهایت دستگیری و محکومیت یاران بهاری‌اش خاصه مشایی و بقایی، ذهن‌ها را از تصور نیت خیر احمدی‌نژاد دور می‌کند و سوء نیت را جایگزین آن می‌کند.

عدالت خواهی بازیچه‌ی جریانی منحرف

برپایه گزارش دیدبان، در چندسال اخیر با رشد و نمو جریانی در میان قشر دانشگاهیان روبرو هستیم که با تاثیرپذیری از افکار عجیب خود و با ظاهر عدالت‌خواهی همراه باافراط گرایی، خواسته یا نا خواسته در جهت زیرسوال بردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کند. ماجرا وقتی جذاب‌تر می‌شود که ردپای احمدی نژادی‌ها در این جریان به وضوح مشهود است. به گونه‌ای که کاملا در کانتکس احمدی نژاد بازی می‌کنند.

فروردین امسال بود که ۳۰۰ تن از یاران احمدی نژاد، طی نامه‌ای پرسش برانگیز به رهبر معظم انقلاب تمامی دستاورد‌های انقلاب را زیر سوال برده و انقلاب اسلامی را تجربه‌ای ناموفق برای آیندگان توصیف کردند. این افراد احمدی‌نژاد را منادی اصلی مطالبات مردم خطاب کرده! و نظم حاکم بر کشور را باطل خواندند.

آیا احمدی‌نژاد زردپوش می‌پوشد؟ +تصاویر

در روز‌های ابتدایی آذرماه امسال نیز، نامه‌ای دیگر از جنبش عدالت‌خواه دانشگاه تهران خطاب به رهبر معظم انقلاب منتشر گردید، تا با حضور در دانشگاه تهران پاسخگوی عملکرد چهل ساله انقلاب اسلامی باشند. پس از گذشت چند روز از انتشار نامه، اخباری مبنی بر حضور عناصر نزدیک به احمدی نژاد در پشت این ماجرا منتشر شد.

در اواسط آذرماه اخباری مبنی بر انتشار نامه‌ای دیگر خطاب به مقام معظم رهبری از سوی مجمع دانشجویان عدالت خواه شیراز شنیده شد که از رهبری برای پاسخگویی در باره عملکرد جمهوری اسلامی در منطقه! دعوت شده بود. تکرار این نامه‌ها با مضمونی واحد شبهه دخیل بودن فرقه بهار در پشت صحنه تمامی این جریانات را افزایش می‌دهد.

آخرین تحرک فرقه بهار که به واسطه نفوذ در صف عدالت‌خواهان به اجرا درآمد، در روز ۱۶ آذر یعنی روز دانشجو به وقوع پیوست. ماجرا ازاین قرار بود که گروهی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به صورت سازماندهی شده و به بهانه حمایت از کارگران هفت تپه شروع به دادن شعار‌های سیاسی کردند. تجمعی که به خشونت کشیده شد و دستمایه شبکه‌های ضدانقلاب قرارگرفت.

در آستانه روز دانشجو، کانال دولت بهار، منتسب به جریان احمدی نژاد، به صورت کاملا اتفاقی به فکر مطالبات دانشجویی افتاده و از خواسته‌های آنان دم می‌زند: «جامعه حدود ۳.۸ میلیون نفری دانشجویان کشور از گرانی سرسام آور امسال آسیب دیده و با توجه به اینکه عموما درآمد خاصی ندارند تحت فشار مضاعف‌اند. بویژه آنکه بسیاری از دانشجویان از خوابگاه دولتی نیز محروم‌اند. در آستانه روز دانشجو دولت باید برای افزایش کمک هزینه تحصیلی، اسکان و اقلام مصرفی فکری کند.»

سرانجام

آیا احمدی‌نژاد زردپوش می‌پوشد؟ +تصاویر

احمدی‌نژاد که در دولت اول خود با مشخصه انقلابی‌گری و ولایت پذیری شناخته می‌شد، به واسطه حلقه‌ای از یاران منحرف، اکنون با اشاره به مشکلات اقتصادی و وضعیت موجود به نظر می‌رسد با ایجاد هیاهو به دنبال عبور از مبانی اصل انقلاب و ایجاد هزینه برای نظام است. او اگرچه تاکنون انواع ترفند‌ها را برای رسیدن به این هدف خود بکار بسته است، ولی گویا تمامی فرصت‌هایی که برای وضعیت فعلی متصور بود منقضی شده است. به نظر می‌رسد مخرج مشترک تمامی این اقدامات، تولید بی‌ثباتی در کشور است. در این ارتباط، نوع مواجهه مردم با آشوب‌های دی ماه سال گذشته نشان داد که علیرغم گله‌مندی، مردم خواهان حفظ آرامش و رفع صحیح مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز، در چارچوب انقلاب و جمهوری اسلامی هستند. اما آیا احمدی‌نژاد و دوستانش این پیام را دریافت کرده یا اینکه به دنبال پوشیدن جلیقه‌های زرد در دی ماه هستند؟

منبع : جهان نیوز

انتهای پیام/

آیا احمدی‌نژاد زردپوش می‌پوشد؟ +تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۹:۱۰ ۰۴ دی ۱۳۹۷
احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری خود در یک دوره براساس شرایط زمانی اقدامات خوبی انجام داده است بعد نمیدونم چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۴ دی ۱۳۹۷
اگر سال ۸۸ حضرت آقا نبود نابود می شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۴ دی ۱۳۹۷
اینوکجای دلمون بذاریم؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۴ دی ۱۳۹۷
دست بردار بیشتر از این خودتو خراب نکن بین مردم احمدي نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۴ دی ۱۳۹۷
آقای احمدی نژادهم درگرانی وتورم وگسترش بی عدالتی وبدبختی مردم نقش بسزایی داشت ورکوردزد...
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۲:۵۵ ۰۴ دی ۱۳۹۷
زنده باد رهبر انقلاب امام خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۴ دی ۱۳۹۷
سلام ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم، هرکس بخواهد پا را از گلیم خود فراتر بگذارد حکم غیر خودی را دارد، خدا عاقبت همه را ختم به خیر کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۴ دی ۱۳۹۷
آقا احمدی نژاد اولش تو دور اول آدم نسبتا خوبی بود ولی دور دوم پدرمان رو در آورد چه از گرانی و چه از فساد اقتصادی.
کاشکی این مفسدان اقتصادی رو همینجوری اعدام کنید.
یادمه اواخر دوران احمدی نژاد برنج تو بازار پیدا نمی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۴ دی ۱۳۹۷
عاقبت در افتادن با اسلام و مردم و ولایت ور افتادن است بهتر است فرزندان انقلاب از خواب بیدار شوند و به آغوش ایران اسلامی و ملت و ولایت و انقلاب برگردند و از سر افکندگی خود در تاریخ ایران جلو گیری کنند و زحمات خوب خود را نسوزانند.
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۰:۴۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
مردم نه بنی صدر را می شناختند و نه احمدی نژاد را دادن وعده های یارانه بیشتر توهین به مردم ایران است که میخواهند با دغل کاری آدم های ضعیفی مثل احمدی نژاد به جایی برسند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۴ دی ۱۳۹۷
احمدی نژاد الکی سر مردم کلام میزاره من یکبار شنیدم میخواد یارانه یک میلیون تومانی به ازای هر نفر بده. می خواد کشور رو نابود کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۴ دی ۱۳۹۷
همین یارانه یک میلیون تومانی به ازای هر نفر به بخش تولیدا پرداخت میشود تا مردم زندگی راحتی داشته باشند اما نتیجه بر عکس و این پول ها در جیب ثروتمندان میرود‌. این نابودی کشور و مردم نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
یه چیز حجت در خط رهبری بودن، با رهبری باشید باهاتون هستیم نباشید مقابلتون هستیم فرقی هم نمی کنه کی بودی یا کی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۴ دی ۱۳۹۷
هیچوقت بفکر مردم نبودی نه از دوره ی ریاست جمهوریت نه الانت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۲ ۰۴ دی ۱۳۹۷
خدایا احمدی نژاد رو ازشر دوستان ناباب حفظ کن . الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۹:۴۸ ۰۴ دی ۱۳۹۷
آنچه را که محمود امروز از دولت توقع داره ؛ آیا در دولت خودش ، بهش عمل کرده ؟
در زمان محمود ، نفت را بشکه ای 130 دلار می فروخت اما الان نصف این قیمت هم نیست .
صندوق ذخره ارزی که تا لبش پر شده بود را کی خالی کرد و تحویل دولت روحانی داد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
احتمالا میخواد ازمردم مظلوم فرانسه حمایت کند.! همه مشکلات از زمان همین آقا به ظاهر فرهیخته شروع شدند.یه کم دید سیاسی واطلاعات را بالا ببریم.بنده طرفدار رئیس جمهور فعلی هم نیستم ایشان هم مدیر نالایق هست.
Netherlands
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۴ دی ۱۳۹۷
آقای احمدی نژاد!
گر پرده بیافتد نه تو مانی و نه من...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۴ دی ۱۳۹۷
با وضعیت بد اقتصادی الان.مردم فقط برای اینکه دشمنان از اب گل الود ماهی نگیرن نشستن تو خونه.دولت باید قدر این مردم رو بدونه.و سریعتر قیمتها رو بیاره پایین و اقتصاد رو سر و سامان بده.
Iran (Islamic Republic of)
milad
۰۹:۱۲ ۰۴ دی ۱۳۹۷
در ایران چیزی به نام عبرت ناریخی وجود نداره
اگه بود مسؤلیین محترم نمیزاشتن وضعیت مردم به اینجا برسه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۱۰ ۰۴ دی ۱۳۹۷
احمدی نژادی نیستم ولی تو دوره ریاست جمهوریش دیدم که حرفی رو بی خود نمیزنه و واسش مدرک داره...بقیه رو نمیدونم ولی اگه فکر میکنن احمدی نژاد داره حرفی رو همینجوری میزنه خب چرا باهاش ی مناظره نمیذارن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۴ دی ۱۳۹۷
بعضی ها خوابن و بعضی ها خودشون ر و به خواب زدن مثل شما
8 سال بگم بگم کرد و دم از مبارزه با مفاسد اقتصادی زد ولی هیچگاه نه اسمی گفت نه مدرکی رو کرد و اخرش هم ریس بانک مرکزی اش مفسد اقتصادی از آب درامد و فرار کرد
الان هم که تریبون داره، سایت و روزنامه داره کسی هم بهش کاری نداره و هرجا میخواد هرچی میگه ، چرا مدارکش رو رو نمی کنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۸ ۰۴ دی ۱۳۹۷
چه در زمان ریاست جمهوری ایشان و چه در حال حاضر همه جریانهای سیاسی با مانورهای تبلیغاتی مختلف میخواهند در عرصه سیاسی حضور داشته باشند و در زمان مقتضی اعتماد ملی را به خود جلب نمایند و احمدی نژاد نیز از این قاعده مستثنی نیست.
Netherlands
محمد
۰۹:۰۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
احمدی نژاد ذاتا انسان بدی نیست ولی دشمنانش در دوره ی دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد توطئه ای پیچیده براش چیدن .و اون این بود که اطرافیانش رو مهره های خودشون چیدن تا برعلیه احمدی نژاد عمل کنن و در واقع مسیرش رو منحرف کنن.یکیش همون رحیمی بود.رحیمی مگه در زمانی استاندار نبود که یه کارای عجیبی هم در مراسم استقبال از رئيس جمهور وقت انجام داده بود! و کلا این که احمدی نژاد در دوره ی دوم با رهبری تا حدودی فاصله گرفت تقصیر اصلاحطلبان و ... است
Iran (Islamic Republic of)
الف
۰۸:۵۸ ۰۴ دی ۱۳۹۷
جانم فدای محمود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۴ دی ۱۳۹۷
هزاران محمود فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۴ دی ۱۳۹۷
امثال محمود هیچ ارزشی ندارند که بخوان فدای رهبر شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۴ دی ۱۳۹۷
ولی جان من فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۵۲ ۰۴ دی ۱۳۹۷
از احمدی نژاد بهتر و دلسوزتر نسبت به مردم تو این کشور نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۴ دی ۱۳۹۷
چرا هست، بقایی، مشایی، رحیمی، بابک زنجانی، باقری درمنی، مظلومین، فریدون و ... بازم بگم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۴ دی ۱۳۹۷
خاوری رو یادت رفت، ریس بانک مرکزی محمود از همه دلسوزتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
اره خاوری خیلی دلسوز بود مثل اینکه یادتان رفته اختلاس های بزرگ زمان کی بود
-
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۴ دی ۱۳۹۷
ناشناس 10:24
هنوز فرق بین رئیس بانک مرکزی با رئیس بانک ملی رو نمیدونی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
در دوره او تحت فشار اقتصادی نبوديم لاقل
Netherlands
سیامک قهاری
۰۹:۵۴ ۰۴ دی ۱۳۹۷
دوست عزیز ، سال 84 قیمت آپارتمان توی تهران به طور متوسط متری 1 میلیون تومان بود . سال 92 همین شاخص رسید به 10 میلیون تومان !! یعنی ظرف 8 سال 10 برابر شد تقریباً . واقعاً تحت فشار اقتصادی نبودیم ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
بله زمان کی پراید هفت تومنی شد بیست میلیون یارانه حامل های انرژی برداشته شد دلار لحظه ای شروع به بالارفتن کرد قیمت بنزین بالا رفت جاش چهل هزارتومن دادن دست مردم مردم هم خدا رو شکر کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۴ دی ۱۳۹۷
خوب مسئولین از خواب خرگوشی بیدار بشن و اقتصاد رو سرو سامان بدن
Netherlands
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۴ دی ۱۳۹۷
خود احمدی نژاد ذاتا آدم بدی نیست ولی کمی غرور و دوستان ایشان کار را به اینجا کشانده اند.
ضمنا خدمات احمدی نژاد در 4 سال اول ریاست جمهوری و خدمت به مستضعفین با هیچ دولتی قابل مقایسه نیست.
4 سال ابتدایی ایشان را با حال حاضر مقایسه کنید در حال حاضر با امضاء برجام و با بی تدبیری دولت فعلی همه چیز را تقدیم اروپا و آمریکا کردیم و هیچ دستاوردی به دست نیاوردیم.
آقای جهانگیری در منظرها گفتند مردم ایران یادتونه هر روز قیمت ها تغییر می کرد و بارها در صحبت ها از احمدی نژاد انتقاد می کردند
ما مردم ولایی کارهای اقای احمدی نژاد را تایید نمی کنیم ولی لطفا عملکرد افراد را در همه زمینه ها بررسی کنید چه بسا افرادی در ظاهر خود را مطیع نظام و رهبری نشان می دهند ولی عملکرد آنها بسیار بسیار بیشتر از احمدی نژادی ها ضربه به نظامی می زند
Germany
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۴ دی ۱۳۹۷
فقط می دانم که یک مناظره چاره کاره .همه شما یک طرف، طرف دیگر هم دکتر احمدی نژاد ، آن موقع مفهموم انحراف واقعی مشخص می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۴ دی ۱۳۹۷
بله دیگه مناظره بذاریم ببینیم آدرس خاوری دارند رئیس بانک مرکزی شون بود یا چی شد پرایداز هفت تومن شد بیست میلیون یا چرا صندوق ارزی خالی شد خوابید یا خودتان زدید به خواب فساد اقتصادی از زمان احمدی نژاد به این شدت گسترده شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۴ دی ۱۳۹۷
بی بی سی داره موج سواری میکنه .
Germany
احمد
۰۸:۳۲ ۰۴ دی ۱۳۹۷
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
سلام.جانم.خوبی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
اين مرد آدم بدي نبود يه سري آدماي دور و برش باعث شدن اينطور بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
اتفاقا ذاتا آدم بدی بود و دنبال فرصت میگشت ک کجا و کی عقده هاشو خالی کنه .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۲۴ ۰۴ دی ۱۳۹۷
احمدی نژاد به رای ما خیانت کرد.کارش تمومه باید با سیاست خداحافظی کنه و بیش از این تفرقه ایجاد نکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۴ دی ۱۳۹۷
مشايي و بقايي باعث انحراف احمدي نژاد شدن
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله 2
۰۸:۲۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
عملکردروحانی میتونه این افرادرومحوکنه ولی افسوس !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۴ دی ۱۳۹۷
همه مملکت گل و بلبله شما چسبیدید به احمدی نژاد//
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۴ دی ۱۳۹۷
هرکسی بخواهد ارکان نظام زیر سوال ببر باید باهاش برخورد بشه حالا احمدی نژاد روحانی خاتمی یا هر کس دیگه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۴ دی ۱۳۹۷
سلام : آقای احمدی نژاد رو بیارید تو تلویزیون تا حرفهاشو بزنه .خود مردم قضاوت خواهند کرد که حق با کیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۴ دی ۱۳۹۷
آقای احمدی نژاد رو فقط باید پای چوب دار برد و لا غیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۴ دی ۱۳۹۷
سلام : آقای احمدی نژاد رو بیارید تو تلویزیون تا حرفهاشو بزنه .خود مردم قضاوت خواهند کرد که حق با کیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
مردم خودشون زحمت بکشند برن تحقیق کنن ببین رئیس بانک مرکزی کی با اختلاس چند هزار میلیاردی رفت کانادا یا چرا صندوق ارزی که پشتوانه کشور خالی شد وگرنه احمدی نژاد بگم بگم خوب بلد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۱۵ ۰۴ دی ۱۳۹۷
بزاريد اين آقا بياد تو تلويزيون حرفاشو بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۴ دی ۱۳۹۷
اين هم حاصل همنشيني با دوستان ناباب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۴ دی ۱۳۹۷
میگیرنش و یا حصر میشه و یا .......
در غیره این صورت مشکوکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۰۴ دی ۱۳۹۷
در همه دوره های تاریخ هرکسی در مقابل ظلم ایستاد و حق طلبی کرد با مخالفت ها و حمله های شدیدی روبرو شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۴ دی ۱۳۹۷
بله مخصوصا با یارانی چون خاوری عجیب عدالت خواهی می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۴ دی ۱۳۹۷
هرچند مامردم ازاین وضعیت در کشور خسته شده ایم اینرا بدان که جنابعالی هم یکی از عوامل سرکوب درزمان ریاست خودت می دانیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۴ دی ۱۳۹۷
خاوری در آنزمان هنوز دزد نشان نمیداد
-
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
احمدی نژاد و طرفداراش تا حالا یک بار علیه نظام اقدامی نکردن و نمیکنن به کوری چشم اسراییل و آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۴ دی ۱۳۹۷
بله نکردن ولی همه داریم می بینیم وارد جریان انحرافی شده جدا شدن از خط رهبری یعنی پایان احمدی نژاد
-
حسین
۰۷:۲۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
خدایاعاقبت همه ماراختم به خیرکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۰۴ دی ۱۳۹۷
من متوجه نمیشم چرا احمدی نژاد زندانی نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
باید فرد خائن زندانی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۴ دی ۱۳۹۷
تاریخ را اگر چند برگ ورق بزنی بیشتر متوجه میشی!
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۹:۰۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
یه ذره فکر کنی متوجه میشی
منم فقط یه ذره فکر کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۰۴ دی ۱۳۹۷
همچین آدمی تو مجمع تشخیص چکار میکنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۴ دی ۱۳۹۷
مصلحتی است شما نمیدانید
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۸:۵۸ ۰۴ دی ۱۳۹۷
اونا دیگه تو نمی تونی براش بگی اون مربوط به رهبریه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۰۴ دی ۱۳۹۷
خداوند همه ی ما را براه خودش هدایت فرماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۰۴ دی ۱۳۹۷
دمش گرم.قرارداد ما شرکتیهای سابق را عوض کرد وتبدیل وضعیت شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
مگه احمدی نژاد ۸سال توسط خودما انتخاب نشد چرا الان انقدر به اون می کوبید و قصد تخریب دارید ؟ درحال حاضر و درهمه زمانها کشور قابل اداره بوده ولی هیچ اراده ای برای کار وجود نداشته و فقط حرف از مسئولین شنیده میشه . چرامسکن مهر بعداز احمدی نژاد ول شد ؟ چرا ارز الان در کانال ۱۰هزار باقی موند وپایین نیومد ؟ مطمئن باشید پایین نمیاد " چرا قیمت خودرو اینقدر گران شد؟ آیا ما نمی تونیم تمام قطعات حداقل یک خودرو رو کامل تولید کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۴ دی ۱۳۹۷
چون دولت آقای روحانی نقدینگی رو از حدود 460هزار میلیارد تومان از دولت احمدی نژاد ودولتهای قبلش تحویل گرفت ودرظرف 4سال به حدود 1600هزار میلیارد تومان رسوند واین یعنی خلق پول بدون پشتوانه وبیش از یک سوم شدن ارزش پول.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
قرار نیست یه آدم چون خوب بوده خوب بمونه آدم ها رو باید با حالشان قضاوت کرد نه با گذشتشون فعلا این آقا روبرو رهبری ایستاده پس ما هم روبروش می ایستیم امر امر رهبری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
احمدی نژاد اگر در مقابل رهبری نمی ایستاد الان قضيه زمین تا آسمون فرق میکرد خودش خودشو نابود کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
خدا همه را به راه راست هدایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۴ دی ۱۳۹۷
دادگاه علنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۰۴ دی ۱۳۹۷
تهمت جاسوسی بقایی که به اثبات نرسید
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۰۱:۰۶ ۰۴ دی ۱۳۹۷
عاقبت رفیق ناباب!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۴ دی ۱۳۹۷
چرا برخورد نمیکنند با این شخص؟؟!
Germany
احمد
۰۸:۳۲ ۰۴ دی ۱۳۹۷
برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۰:۵۹ ۰۴ دی ۱۳۹۷
احمدی نژاد هرچی بود مردم فقیر دوسش داشتند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
پس این همه گرانی امروز مال زمان احمدی نژاد است
آخرین اخبار