طراحی‌ جدید ایسوس Zenfone با دوربین اهرمی +تصاویر

گوشی Zenfone، محصول بعدی ایسوس، ممکن است به دوربین اهرمی (pop-up camera) یا دوربین روی صفحه نمایشگر مجهز شود.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ و هوآوی اولین شرکت‌هایی هستند که طراحی جدیدی برای دوربین سلفی ارائه کرده‌اند. آن‌ها این طراحی را بر روی Galaxy A8s و Nova 4 اعمال کردند. در این طراحی، دوربین سلفی روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد. عملی کردن این طراحی‌ها تا چند سال پیش امری غیرقابل تصور بود اما حالا این دو گوشی دارای دوربین‌هایی بر روی صفحه نمایش خود هستند.

طراحی «حفره روی نمایشگر» به عنوان یک کانسپت معرفی شده بود اما ما می‌دانستیم که بعضی شرکت‌ها برای اجرایی کردن آن روی محصولات جدیدشان تلاش خواهند کرد. اکنون سازندگان تلفن همراه بیشتری در حال آماده‌سازی محصولاتی با دوربین سلفی روی صفحه نمایشگر یا دوربین اهرمی (pop-up camera) هستند.

ایسوس یکی از شرکت‌هایی است که به تازگی طراحی‌های جدیدی برای محصول آینده خود، Zenfone، ارائه کرده است. این طراحی‌ها سه نسخه از یک مدل گوشی هوشمند ایسوس را نشان می‌دهد که دارای دوربین روی صفحه نمایش و دوربین اهرمی است. در ادامه این طراحی‌ها را مشاهده می‌کنید:

طراحی‌های جدید ایسوس Zenfone از وجود دوربین اهرمی در این محصول خبر می‌دهند +تصاویر

طراحی‌های جدید ایسوس Zenfone از وجود دوربین اهرمی در این محصول خبر می‌دهند +تصاویر

جالب اینجاست با وجود این که در یکی از این مدل‌های اولیه، قسمت اهرمی تنها برای وجود لنز دوربین نیست و قابلیت‌های دیگر را نیز در خود جای می‌دهد، بلندگوی تلفن همراه هنوز در حاشیه بالایی قرار دارد. این‌ نشانه‌ای از کامل نبودن طرح‌های ارائه شده است.

طراحی دومی که برای این محصول ارائه شده، مکان دوربین این گوشی را سمت چپ روی صفحه نمایش نشان می‌دهد. این طراحی دقیقاً همان مدلی است که Galaxy A8s و هوآوی Nova 4 از آن استفاده می‌کنند.

ایسوس پیش‌تر اعلام کرده بود که هدف اصلی او طراحی و تولید گوشی‌های مخصوص بازی خواهد بود. به نظر می‌رسد طراحی‌های جدید این شرکت با این هدف هم‌سو هستند.

گوشی هوشمند بعدی ایسوس در ماه فوریه یا مارس سال ۲۰۱۹ معرفی خواهند شد.


بیشتر بخوانید: تولید انبوه Galaxy S10 پیش از زمان موعود آغاز می‌شود


انتهای پیام/

طراحی جدید محصول آینده ایسوس

برچسب ها: فناوری ، ایسوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار