توزیع حدود ۶۲۲ تن گوشت منجمد گوساله در کرمانشاه

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت : حدود ۶۲۲ تن گوشت منجمد گوساله شامل سردست، ران و گردن از ابتدای امسال تاکنون در سطح فروشگاه‌های استان توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علی اصغر بهمنی پور مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت : این میزان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کارمندی، کارگری، تعاونی‌های مصرف محلی و فروشگاه‌های بزرگ توزیع شده است.

وی گفت : هرکیلوگرم سردست گوساله به قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان، ران به قیمت ۲۹ هزار و ۵۰۰ و گردن منجمد گوساله را با کیلویی ۲۸ هزار تومان در اختیار مردم قرار داده ایم.

بهمنی پور با بیان اینکه ۳۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در اختیار مردم قرار گرفته، افزود: هرکیلوگرم ران منجمد گوسفندی با کیلویی ۴۰ هزار تومان، دست با کیلویی ۳۹ هزار تومان و گردن با کیلویی ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار مصرف کننده قرار گرفت.

بهمنی پور از توزیع ۱۳۸ تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی به صورت خالص خبر داد و گفت: این گوشت از کشور‌های اوراسیا به میزان هرکیلو ۳۸ هزار و ۵۰۰ و از کشور استرالیا کیلویی ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی از توزیع ۴۸ تن تخم مرغ از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و افزود: هر شانه تخم مرغ به میزان ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان است.

بهمنی پور از توزیع یک هزار و ۲۷۰ تن مرغ منجمد از ابتدای امسال خبر داد و گفت: این میزان با کیلویی هشت هزار و ۹۰۰ تومان به صورت سیار و در سطح فروشگاه‌های بزرگ توزیع شده است.

 

 

انتهای پیام/د

 ۴۸ تن تخم مرغ توزیع شد

برچسب ها: توزیع ، عرضه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار