رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پیرانشهر از برگزاری کلاس‌های آموزشی ترویجی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام برای دامداران این شهرستان خبر داد.

آرمان سیداحمدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: کلاس‌های آموزشی ترویجی با محوریت آشنایی با بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و دام از جمله آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، سل، هاری، تب کریمه کنگو، بروسلوز، شاربن، در روستا‌های شهرستان پیرانشهر برگزار شد.

سیداحمدی افزود: در کلاس آموزشی ترویجی در مورد آشنایی با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام برگزار شد که در این کلاس‌ها بیش از ۵۰ نفر از دامداران و کشاورزان شهرستان پیرانشهر حضور داشتند.

وی ادامه داد: آشنایی با بیماری ها، نحوه انتقال و راه‌های پیشگیری از بیماری‌های مشترک با عوامل ویروسی، باکتریایی و انگلی از جمله سرفصل‌های این کلاس آموزشی ترویجی بود.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پیرانشهر با بیان اینکه هدف از برگزاری این کلاس آموزشی ارتقاء سطح آگاهی دامداران و کشاورزان در مورد بیماری‌ها است، گفت: آموزش در خصوص بیماری‌های مشترک بین انسان و دام به عموم مردم از وظایف دامپزشکی است که با برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی با همکاری جهادکشاورزی می‌تواند تحقق یابد.

انتهای پیام/ه

برگزاری کلاس های آموزش بیماری های مشترک انسان و دام در شهرستان پیرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.