معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار :

ممنوع بودن افزایش خودسرانه قیمت گوشت قرمز در کهگیلویه وبویراحمد

هر گونه افزایش خودسرانه قیمت گوشت قرمز در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارکهگیلویه وبویراحمد در نشست ستاد تنظیم بازار استان گفت:مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان و بازرسان این اداره حتی اگرگوشت قرمز در بازار یافت نشود نباید بار دیگر اجازه افزایش خودسرانه قیمت گوشت قرمز به قصابان را بدهند.

جعفر گوهرگانی افزود:مسئولان متولی اجازه فروش یک ریال بیشتر آن را ندهند و چنانچه قصابی اقدام به افزایش قیمت کرد بلافاصله متخلف را جریمه و مغازه را تعطیل کنند.

وی با بیان اینکه در مهرماه امسال به پیشنهاد خود قصابان، قیمت گوشت قرمز مشخص شد اضافه کرد:با وجود تصویب قیمت گوشت قرمز در ستاد تنظیم بازار استان، اما این مصوبه اجرایی نشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با بیان اینکه مسئولیت رعایت نکردن قیمت‌ها در بازار متوجه شخص مدیرکل صنعت، معدن و تجارت است گفت:باید به خوبی به وظایف خود عمل کرده و گرانی را کنترل کنید.

شاهرخ کناری، فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست قول داد تا همه امکانات را بسیج کند و با محوریت دامپزشکی و پلیس، جلوی خروج دام زنده از محور‌های این شهرستان را بگیرد.

همچنین رئیس اتحادیه مرغداران نیز متعهد شد تا قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده را درب مرغداری‌ها، اجرایی کند و اجازه ندهد با افزایش قیمت مرغ زنده، قیمت گوشت مرغ در بازار افزایش یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این نشست با بیان اینکه هیچ کمبودی از بابت دام زنده در استان وجود ندارد گفت:تفاوت قیمت‌ها موجب خروج دام و فروش آن در سایر استان‌ها شده است که لازم است بعد از مصوبه امروز، بدون اغماض جلوی خروج دام و مرغ زنده گرفته شود.

الیاس تاج‌الدینی افزود:به طور حتم دامداران و تولیدکنندگانی که از حمایت‌های دولتی در این استان برخوردار بوده در مواقع اضطراری همکاری لازم را خواهند داشت.

انتهای پیام/غ

جلوگیری از افزایش قیمت گوشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.