ممنوع بودن فروش گوشت قرمز بالاتر از ۵۶ هزار تومان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گفت:فروش گوشت قرمز بالاتر از ۵۶ هزار تومان در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار با اشاره به نگرانی قصابان و مردم در رابطه با قیمت گوشت قرمز گفت:مسئولان استان تلاش کردند تا با بررسی وضعیت بازارو آنالیز مؤلفه‌های تاثیر گذار در قیمت گوشت قرمز، قیمت را به گونه‌ای تنظیم کنند که تولیدکننده، مصرف‌کننده و توزیع کننده متضرر نشوند.

گوهرگانی افزود:بر اساس آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار استان در این خصوص، فروش گوشت قرمز(بره و بزغاله) به صورت کشتار روز بر اساس آنالیز صنف قصابان، نماینده تولیدکنندگان، صنعت معدن و تجارت و کشتارگاه‌ها وپیشنهاد اعضای این ستاد حداکثر به قیمت ۵۶ هزار تومان اعلام شد.

وی گفت: فروش گوشت قرمز بالاتر از این قیمت غیرقانونی است مگر اینکه برای تغییر قیمت ستاد تنظیم بازار استان دوباره تصمیم بگیرد.

گوهرگانی با اشاره به اینکه قیمت گوشت گوسفند و بز نیز ۴۴ هزار تومان اعلام می‌شود ادامه داد:هر قصابی که بالاتر از این قیمت، گوشت عرضه کنند، بازرسان صنعت، معدن و تجارت موظف به برخورد هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت:اینکه بعضی از قصابان تجمع کنند برای افزایش قیمت، این‌ها به دنبال تلاطم وآشفتگی بازار هستند.

وی اضافه کرد: مصوبه پیشین ستاد تنظیم بازار برای گوشت قرمز ۳۷ هزار تومان بود و بر اساس افزایش قیمت کالا‌های مختلف، قیمت گوشت قرمز نیز به ۵۶ هزار تومان افزایش پیدا کرد واین قیمت مناسبی است و نباید قصابان در این زمینه معترض باشند.

گوهرگانی گفت: اگر کسی از قصابان مدعی شود که، چون گوشت قرمز در مرکز کشور ۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود و ما هم باید همین کار را بکنیم، این مطلب درست نیست و ملاک همان قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استان است.

انتهای پیام/د

قیمت گوشت قرمز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.