فرماندار کهگیلویه:

پلمپ سفره‌خانه‌های غیرمجاز دهدشت تا اطلاع ثانوی

فرماندار کهگیلویه خواستار پلمب سفره‌خانه‌های غیرمجاز تا زمان اخذ مجوز قانونی و تعهد کتبی مبنی بر عدم کشتار غیرمجاز شد.

پلمپ سفره‌خانه‌های غیرمجاز دهدشت تا اطلاع ثانویبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ جعفر نیکبخت در نشست ساماندهی کشتار خواستار اقدام سریع دستگاه‌های متولی در پلمب سفره‌خانه‌های غیرمجاز شد و اظهار داشت: سفره‌خانه‌های غیرمجاز و قصابی‌های غیرمجاز در این مراکز باید تا زمان اخذ مجوز تعطیل شوند.
فرماندار کهگیلویه گفت: ادارات خدمات‌رسان همه انشعابات این مراکز را قطع کنند برای این کار نیاز به مجوز قضایی هم وجود ندارد.
نیکبخت گفت: تجربه نشان داده در شهرستان با خواهش نمی‌شود کار کرد.
نیکبخت با بیان اینکه مراجع قضایی همکاری لازم را با ادارات متولی در پلمب سفره‌خانه‌های غیرمجاز داشته باشد تصریح کرد: تا اطلاع ثانوی از فعالیت این مراکز جلوگیری شود و زمان اخذ مجوز تعهد کتبی دهند که جلوی سفره‌خانه کشتار غیرمجاز نداشته باشند بلکه گوشت مورد نیاز خود را از مراکز مجاز عرضه گوشت تهیه کنند.
فرماندار کهگیلویه گفت: فعالیت قصابی‌های غیرمجاز رونق را از کشتارگاه گرفته و قصابی‌های غیرمجاز را در معرض ورشکستگی قرار داده است.
رئیس شورای سلامت کهگیلویه افزود: فعالیت این قصابی‌ها از نظر بهداشتی منطقی نیست گرچه منبع درآمد برای آنهاست.
نیکبخت همچنین با اشاره به تعیین قیمت گوشت قرمز در مرکز استان افزود: بر خلاف سال‌های گذشته که قیمت گوشت در کهگیلویه درصدی پایین‌تر از مرکز استان بود اما امسال قیمت مصوب استان در شهرستان اعمال خواهد شد.
وی،گفت: هنوز قیمت مصوب رسما به ما اعلام نشده اما بر اساس خبر رسانه‌ها برای بز و گوسفند 44 هزار،بزغاله و بره 54 هزار و گاو 42 هزار تومان به ازای هر کیلو تعیین شده است.
 انتهای پیام/غ

پلمپ قصابی های کهگیلویه

برچسب ها: گوشت قرمز ، کشتارگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.