مسئول سازمان بسیج مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان با بیان اینکه در بسیج مهندسین کشاورزی استان کرمان کار‌های مختلفی را انجام دادیم، گفت: اولین کارمهم در باغات پسته بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ عابدین عسکرپور مسئول سازمان بسیج مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان در جلسه اجلاس مجمع قشر بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه ثارالله استان کرمان گزارشی از دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب در حوزه کشاورزی و دامپروری را بیان کرد.

وی با بیان اینکه در بسیج مهندسین کشاورزی استان کرمان کار‌های مختلفی را انجام دادیم، افزود: اولین کارمهم در باغات پسته بود.

عسکر پور تسهلیگری و حل مشکلات روستاییان به کمک خود اهالی، توانمند سازی بانوان روستایی، آموزش مربیان همگام با استفاده از استادان مجرب، طرح کار آفرینی در یکی از روستا ها، بازدید از باغ ها، مراکز دامپروی، مزارع و گلخانه‌ها و ارائه مشاوره به صاحبان آن‌ها و همایش علمی کردن کشاورزی در روستا‌ها با توجه به محصول غالب منطقه را از جمله کار‌های صورت گرفته از سوی بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد.

سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این جلسه گفت:  در آستانه دهه بصیرت هستیم در آستانه ولادت با سعادت حضرت عیسی (ع) با بهره گیری از انوار قدوسی پیامبران معظم به خصوص پیامبر اکرم (ص) وظایف خود را انجام بدهیم.

سردار ابوحمزه  تحلیلی از وضعیت کنونی عنوان کرد و افزود: مسئولیتی که بر دوش همه ماست اگر مجموعه فراز و فرود‌هایی که بر علیه انقلاب شکل می‌گیرد مورد تحلیل قرار بدهیم به دو محور ختم می‌شود ،دشمنان دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام، ایجاد یاس و نا امیدی از برآیند چهل ساله انقلاب و حال و آینده هستند؛ اما آنچه از ارز، گرانی آسیب‌های اجتماعی وجود دارد حاصل   بی عرضگی برخی از مسئولان  و ضعف مدیریتی است.

وی تصریح کرد:ما در بخش‌های گوناگون موفق می‌شویم در عرصه‌های مختلف موفقیم اما نمی‌توانیم مشکل تورم و گرانی را حل کنیم؟!
ما رتبه‌های برتر علمی و دفاعی را در داریم اما نمی‌توانیم مشکلات مایحتاج را تامین کنیم؟! ما همه چیز داریم، اما مدیری که توانایی ساماندهی این‌ها را داشته باشد، نداریم، و دشمن از این شرایط سو استفاده می‌کند.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه ضعف و اشکال  به همراه و هزاران قوت وجود دارد افزود:  آنچه دشمن انجام می‌دهد فقط صحه روی ضعف‌ها می‌گذارند و این یک اشتباه راهبردی است.

وی تصریح کرد: در چهل ساله وقتی در هر حوزه‌ای نگاه می‌کنیم افزایش کارامدی در نظام وجود دارد ما در عرصه‌های گوناگون نظام کارآمدی داریم  در حالی که دشمن ما را رها نکرده است؛ و مشکلی وجود ندارد که را برای ما ایجاد نکرده باشد.

سردار ابوحمزه  ادامه داد: دشمن هر کرا از دست بر می آید برای ربه زدن انجام می دهد اما در منطقه دچار شکست شدند  و اسرائیل با ارتش بزرگش در مقابل غزه دستش را بالا می‌گیرد و در ۴ جنگ اسرائیل شکست خورده است.در جنگ سوریه دشمنان شکست خوردند، در لبنان در جنگ ۳۳ روزه و ... و همه اینها به برکت نظام و کار آمدی جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد :آمریکایی هم مطرح می‌کننددر جنگ‌های ۳۳ روز آنچه پیروز شد جمهوری اسلامی بود و شکست خورده ایالات متحده آمریکا بود.

وی به توافقات هسته‌ای نیز اشاره کرد و گفت: الآن ۷ ماه است که  اروپاییان، مسئولان ما را به بازی می‌گیرند و یک بند از توافق را اجرا نکردند.

سردار ابوحمزه یادآور شد :رهبری می‌فرماید حل مشکلات ما نگاه به بیرون نیست حل مشکلات ما توجه به اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/ی

حل مشکلات بدون کمک از بیرون کشور امکان پذیر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار