معاون پژوهشی وزارت علوم از حضور سه هزار محصول فناورانه جدید در نمایشگاه فن بازار خبر داد.

حضور ۳ هزار محصول فناورانه جدید در نمایشگاه فن بازاربه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود برومند معاون پژوهشی وزارت علوم در افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار با اشاره به این نمایشگاه اظهار کرد: برای پاسخ به نیاز دستگاهای مختلف این نمایشگاه برگزار شده است.

معاون پژوهشی وزارت علوم با بیان اینکه امسال حدود ۱۹۹ واحد فناوری در نمایشگاه شرکت کردند، گفت: پارک‌های علم و فناوری و موسسه های رشد همکاران ما بودند و بیش از ۳ هزار فناوری در این نمایشگاه مشارکت داشتند.

وی درباره حضور متقاضیان از تمام نقاط کشور در این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه تنها متعلق به تهران نیست و بلکه تمام نقاط کشور از سلامت تا فناوری اطلاعات و محیط زیست در این نمایشگاه فعال هستند.

اعطای تسهیلات ۲.۵میلیارد  تومانی به شرکت‌های دانش بنیان

برومند با اشاره به کارگاه های پژوهشی اظهار کرد: باید از افرادی که در این حوزه فعال هستند بهره مند شویم؛ این نمایشگاه با مفهوم تقاضای ساخت تولید ایرانی ایجاد شده و ۸۷ شرکت در این نمایشگاه گردهم آمدند.

وی با بیان اینکه جلساتی برای گردهم آمدن متقاضیان بوجود آمده است، گفت: تا سقف ۲ و نیم  میلیارد به شرکت‌های دانش بنیان تسهیلات داده می‌شود.

معاون پژوهشی وزارت علوم درباره شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: بخش خصوصی و تمام حوزه های کشور در این نمایشگاه حضور دارند و برای رفع چالش های کشور گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار