استاندار سمنان گفت: اهداف متعدد در یک مجموعه اداری انرژی مدیران را مستهلک می‌کند اما در سوی دیگر اجماع بیشتری را حاصل می‌کنند لذا باید تعادل خوبی بین اهداف کوچک و بزرگ دستگاه‌های اجرایی برقرار شود و این هنر مدیران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار جدید سمنان در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: مدیران استانی باید با آمادگی کامل و به‌طور منظم با حضور در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی پیرامون موارد قانونی و مطروحه و همچنین خلأهای موجود اشرافیت پیداکرده و در راستای رفع آن‌ها بکوشند.

وی افزود: یکی از مسائلی که از مدیران استانی توقع داریم، فعال‌سازی و ایجاد کارگروه‌های مربوط به شورای برنامه‌ریزی به‌مثابه یک پیشنهاد برای تقویت جلسات شورای برنامه‌ریزی است همچنین همه مصوبات در صحن شورای برنامه‌ریزی باید مستند به کار کارشناسی و خروجی کارگروه‌ها باشد که انتظار می‌رود روسای کارگروه‌ها با جدیت برنامه‌ها را مشخص کنند تا در مورد آن‌ها دقیق‌تر تصمیم‌گیری شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه باید اهداف کلی و رویکرد جامعی بر اساس پروژه‌های اولویت‌دار در استان سمنان شناسایی شوند، تصریح کرد: اهداف متعدد در یک مجموعه اداری انرژی مدیران را مستهلک می‌کند اما در سوی دیگر اجماع بیشتری را حاصل می‌کنند لذا باید تعادل خوبی بین اهداف کوچک و بزرگ دستگاه‌های اجرایی برقرار شود و این هنر مدیران است.

وی به جذب اعتبارات ملی و ردیف وزارتخانه‌ها به‌عنوان یک شاخص ارزیابی مدیران نیز اشاره کرد و گفت: مدیر باید تلاش کنند تا سهم دستگاه متبوع از این ظرفیت‌های بودجه گرفته شود و این توقع مردم نیز به شمار می‌آید.

استاندار سمنان بر حمایت سرمایه‌گذاران و ظرفیت‌های بخش خصوصی نیز تاکید کرد و بیان داشت: در شرایط فعلی اقتصادی، دستگاه‌های خدماتی از ابزارهای قهری برای برخورد با برخی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان به بهانه قطع خدمات استفاده نکنند.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار