اجلاس استانی نماز ویژه مدیران و فعالان دستگاه‌های اجرایی ستاد اقامه نماز و آئین قدردانی از خادمان اجلاسیه سراسری نماز کشور در سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در جمع مدیران و فعالان دستگاه‌های اجرایی ستاد اقامه نماز با برشمردن برکات معنوی نماز در زندگی، خدمت در عرصه نماز را یک توفیق بزرگ برای مسئولان دانست.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی با بیان اینکه یکی از درس‌های مهم برپایی نماز رفع تکبر و غرور از شخصیت انسانهاست تصریح کرد: باید نتایج و اثرات این کار شاخص استان با ترویج بیشتر در همه دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و مذهبی بخصوص در بین نسل جوان تداوم یابد.

وی با قدرشناسی از دستگاه‌های اجرایی و مسئولانی که بری این کار فرهنگی برنامه ریزی کرده و وظیفه اجرای آن را برعهده داشتند بر استخراج نقاط ضعف و قوت آن برای اجرای مطلوب‌تر در سال‌های آینده تاکید کرد.

محمود مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور نیز در این آئین با ابلاغ پیام تشکر حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به مسئولان استان گفت: اجلاسیه سراسری نماز در استان سمنان سبب ارتقاء تراز میزبانی و برگزاری این برنامه ملی در سطح کشور شد.

وی برگزاری ۸۰ اجلاسیه شهرستانی و استانی برای زمینه سازی اجلاسیه سراسری در استان سمنان را پشتوانه علمی و فکری مستحکمی برای این اجلاس دانست و تاکید کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ شیوه، مهارت و ایده احصاء شده از مجموع مقالات و طرح‌های برتر این اجلاسیه هم اکنون برای بهره برداری فرهنگی بیشتر در اختیار مروجان نماز قرار گرفته است.

سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان نیز در سخنانی به همفکری و همدلی مسئولان استانی برای برگزاری باشکوه اجلاسیه نماز به عنوان یکی از برنامه‌های محوری سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: تمام توان تخصصی و اجرایی استان در بخش‌های فرهنگی به رغم برنامه‌های متعدد و فشرده سفر رئیس جمهور، معطوف اجرای موفقیت آمیز اجلاسیه سراسری نماز بود.

سعید ناجی پذیرش و خدمات رسانی و میزبانی دو روزه از بیش از هزار و ۶۰۰ میهمان این اجلاسیه را یکی از کار‌های اساسی برای برگزاری مطلوب اجلاسیه دانست که با مدیریت دفتر امور اجتماعی استانداری و دستگاه‌های همکار بخوبی به ثمر و نتیجه مورد نظر رسید.

حجت الاسلام محمدرضا شمس الدین، مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان نیز در این نشست علاوه بر ارائه گزارشی از روند اجرایی اجلاسیه سراسری نماز، به نتایج ارزیابی سالانه دستگاه‌های اجرایی در بخش ترویج و توسعه فرهنگ نماز اشاره و خاطرنشان کرد: از بین ۷۶ دستگاه اجرایی و نهادی که مستندات خود در خصوص ترویج فرهنگ نماز را به ستاد ارائه کردند، ۳۱ دستگاه و نهاد با کسب امتیاز ۹۱ تا ۱۰۰ بعنوان ارگان‌های برتر استان و ۲۶ دستگاه و نهاد نیز با کسب امتیاز بین ۸۱ تا ۹۰ رتبه شایسته قدردانی دریافت کردند.

انتهای پیام / گ

تجلیل از برگزار کنندگان اجلاس سراسری نماز کشور برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.