استاندار سمنان گفت: اعتبارات و توسعه استان باید عادلانه باشند و با توجه به مزیت‌های هر شهرستان ارائه شوند که این امر هدف استانداری سمنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،علیرضا آشناگر استاندار جدید سمنان در نخستین سفر رسمی خود به شاهرود در مراسم تقدیر از فعالان حمل‌ونقل به میزبانی اداره کل راه و ترابری استان سمنان گفت: رویکرد ما در استان توسعه محوری است و باید این توسعه شتاب بیشتری گیرد، و برای نیل به این هدف می‌بایست از فضای سیاسی که ممکن است توسعه را خدشه‌دار کند، دوری‌کنیم و این اولویت استانداری خواهد بود.

وی در ادامه افزود: مهم‌ترین ابزار برای توسعه پایدار استان سمنان همبستگی، همدلی، همفکری، هم‌افزایی و استفاده از بضاعت‌های موجود هستند که در اولویت استانداری خواهند بود.

استاندار سمنان بابیان اینکه آمایش سرزمینی باید محور توزیع اعتبارات باشد، بیان کرد: اعتبارات و توسعه باید عادلانه باشند و با توجه به مزیت‌های هر شهرستان ارائه شوند که این امر اعتقاد ما است.

آشناگر تنوع آب‌وهوا و موقعیت خوب برای جذب گردشگر را در زمره داشته‌های شاهرود برای توسعه دانست و بیان کرد: باید از ظرفیت‌های این شهرستان به نحو مطلوب استفاده کرد چراکه این منطقه ازلحاظ پتانسیل‌های گردشگری بسیار غنی است و می‌تواند مقصد گردشگری باشد.

وی در بخش پایانی سفر خود بابیان اینکه راهداران رسالتی سنگین بر عهده‌دارند عنوان داشت: قشر راننده و فعالان حمل‌ونقل همواره نشان داده‌اند که در خط مقدم خدمت‌رسانی از دفاع مقدس و ترابری آن تا اربعین و مراسم مذهبی و ملی همیشه پای‌کار بوده‌اند و لذا باید قدردان آن‌ها بود از سوی دیگر در استان سمنان هفت هزار کیلومتر راه وجود دارد که درواقع کنترل و نگهداری آن‌ها بسیار کار دشواری است.

انتهای پیام / گ

حضور استاندار سمنان در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار