به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد شایعه حضورش در پست دبیری فدراسیون فوتبال یا ریاست سازمان لیگ اظهار داشت: من سالها به عنوان مدیرعامل در باشگاههای مختلف و مردمی فوتبال ایران فعالیت کرده ام و به خوبی به سختیها و مشکلات باشگاه داری و مدیران باشگاهها آگاه هستم. پیش از حضور در هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال و قبول بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران هم ریاست محترم فدراسیون فوتبال به بنده پیشنهاد همکاری در فدراسیون فوتبال را دادند که با تشکر از ایشان به دلیل شخصی من این پیشنهادها را نپذیرفتم.
وی افزود: به دلیل دوستی چندین ساله با جناب بهاروند که سالها رئیس هیات فوتبال استان لرستان بودند و در باشگاه خیبر خرم آباد هم فعالیت داشتند پیشنهاد همکاری در بازاریابی سازمان لیگ را پذیرفتم و تلاش کردم تا به باشگاهها خدمت کنم و برای فوتبال درآمدزایی داشته باشم؛ بنابراین به هیچ عنوان به دنبال دبیری فدراسیون فوتبال یا ریاست سازمان لیگ نیستم تا انشاله این کار نیز به سرانجام برسد و سپس این مسئولیت را به جوان ترها واگذار خواهم کرد.
درودگر با اشاره به قرارداد تبلیغات محیطی امضا شده در گذشته گفت: من مسئول بازاریابی در این فصل هستم و به قراردادهای گذشته کاری ندارم و تلاش میکنم مدافع حقوق باشگاهها باشم. سازمان لیگ نیز جوی دوستانه و صمیمانه دارد که همه پرسنل سازمان لیگ تحت هدایت ریاست فعالیت خود را انجام میدهند.
بیشتر بخوانید:
ماجرای درآمد ۱۹۰ میلیاردی سازمان لیگ فوتبال
میزان درآمدزایی از تبلیغات محیطی لیگ هجدهم مشخص شد
انتهای پیام/