رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ برتر بیان کرد که این سازمان هفته گذشته 2 میلیارد تومان به اداره مالیات پرداخت کرده و هیچ بدهی به این ارگان ندارد.

صادق درودگر، رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ برتر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شایعه بدهی سازمان لیگ فوتبال ایران به اداره مالیات بیان کرد: هفته گذشته 2 میلیارد تومان به اداره مالیات پرداخت کردیم و هیچ بدهی به این ارگان نداریم. 

او افزود: از سال 1395 تمامی مالیات ها را پرداخت و اظهار نامه مالیاتی را پرکرده ایم و مشکلی وجود ندارد. همچنین بازیکنان و مربیانی که باید مالیات را پرداخت کنند به اداره مالیات می روند و این کار را انجام می دهند تا مشکلی پیش نیاید.

گفتنی است، احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی، صبح امروز ( چهارشنبه ) در یک برنامه تلویزیونی بیان کرد که اگر مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در این سمت باقی بماند، باید مالیاتش را بپردازد و به دلیل اینکه سازمان لیگ زیر نظر فدراسیون فوتبال است، هفته پیش 2 میلیارد تومان به اداره مالیات پرداخت کرد تا مشکلی وجود نداشته باشد.

البته مشکل مالیات در فوتبال ایران به شدت زیاد است و حتی مانع سفر بازیکنان و مربیان باشگاهی یا ملی به خارج شده است و آخرین بار هم سهراب بختیاری زاده، مربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان موفق نشد به دلیل مشکلات مالیاتی راهی عمان شود که قرار است این مشکل در روزهای آینده حل شود.


بیشتر بخوانید:

ماجرای درآمد ۱۹۰ میلیاردی سازمان لیگ فوتبال

محمودزاده: باشگاه های لیگ دسته یک از پرداخت حق عضویت معاف شدند/ بحث کیفی سازی را با کاهش تیم ها پیگیری می کنیم

میزان درآمدزایی از تبلیغات محیطی لیگ هجدهم مشخص شد


انتهای پیام/

اظهارات درودگر درباره با بدهی های مالیاتی سازمان لیگ برتر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار