مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزدارى خراسان رضوی و رئیس اداره املاک و بانک زمین شهرسازی استان امروز از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت سامد پاسخگوی مشکلات شهروندان استان بودند.

ادامه فعالیت سامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت سامدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت سامد از ١٥ شهریور ٩٣ با هدف مطرح کردن شکایات و پیشنهادات مردمی و ثبت و پیگیری الکترونیکی مطالبات و جایگزینی با روش‌های سنتی از جمله نامه نویسی در خراسان رضوی راه اندازی شده است.

تاکنون محمدشمسایی مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شمال شرق، حمیدرضا رضایی‌نیا مدیرکل ارتباطات زیرساخت این ستان، سیداحمد موسوی مدیرکل پست خراسان رضوی، مهرداد کندری سرپرست مدیریت شعب پست بانک این استان، علی کارگزار مدیر منطقه مخابرات خراسان رضوی و علی بهرامی‌زاده مدیر ارتباطات منطقه ۳ شرکت ایرانسل با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده بودند.

لازم به ذکر است از طریق سامانه سامد مردم می‌توانند بدون مراجعه حضوری، درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسوولان مطرح و پیگیری کنند.

انتهای پیام// م. ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.