معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: ۳۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل به بخش خصوصی واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،محمد حسین‌قلی‌زاده ، معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل افزود: یکی از اولویت‌های اساسی سازمان برنامه و بودجه واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی است که در این زمینه 30 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل به بخش خصوصی واگذار شده تا این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه برای سال آینده نیز برنامه‌ریزی داریم بخشی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را به بخش خصوصی واگذار کنیم، افزود: تا بتوانیم به این طریق در اجرای پروژه‌های مختلف از بازوی بخش خصوصی بهره‌مند شده و شاهد توسعه و پیشرفت باشیم که در این زمینه برنامه‌های خوبی انجام شده است.

معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری در اردبیل خبر داد و گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی مبنای کار است تا بتوانیم به صورت عملی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

حسین‌قلی‌زاده یکی از برنامه‌های دیگر در استان اردبیل را آمایش توسعه استان عنوان و تصریح کرد: این آمایش در استان اجرایی می‌شود که می‌تواند دستاوردهای خوبی برای توسعه و پیشرفت استان اردبیل داشته باشد.

انتهای پیام/ع

پروژه های اقتصاد مقاومتی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.