موسسه‌های خیریه هشدار دادند آمار بی‌خانمان‌ها در انگلیس به بالاترین میزان رسیده؛ بطوریکه تعداد کارتن‌خواب‌ها در پنج سال اخیر دو برابر شده است.

افزایش چشمگیر بی‌خانمان‌ها و کارتن‌خواب‌ها در انگلیسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، موسسه‌های خیریه هشدار دادند آمار بی‌خانمان‌ها در انگلیس به بالاترین میزان رسیده؛ بطوریکه تعداد کارتن‌خواب‌ها در پنج سال اخیر دو برابر شده است.

کارشناسان در انگلیس 170 هزار نفر را شناسایی کردند که با بدترین نوع بی‌خانمانی از جمله کارتن‌خوابی و زندگی در خوابگاه‌ها روبرو هستند. تحقیقات آنهان نشان داده در سال 2017 حدود 12 هزار و 300 کارتن‌خواب در این کشور وجود داشته که این آمار نسبت به سال 2012، 98 درصد افزایش داشته است. 


بیشتر بخوانید: در لندن از هر ۵۲ نفر یک نفر بی‌خانمان است


تخمین زده می‌شود تنها در شهر منچستر 500 کارتن‌خواب وجود داشته باشد. سال گذشته، پناهگاه‌های اضطراری در این شهر پس از آنکه دمای هوا به زیر صفر رسید بازگشایی شد.

اندی برنهم، شهردار منچستر، امسال  قول داده است در تمام زمستان برای کارتن‌خواب‌ها پناهگاه فراهم کند. دولت می‌خواهد تا سال 2027 کارتن‌خوابی از میان برود؛ اما اندی برنهم می‌گوید سعی می‌کند تا سال 2020 کارتن‌خوابی در منچستر باقی نماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار