نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد گفت: افزایش بودجه کمیته امداد یک اولویت در مجلس محسوب شده و با جدیت تمام دنبال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدمهدی برومندی نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در کمیته امداد گفت: هدف کمیته امداد ایجاد اشتغال و توانمند سازی اقشار محروم جامعه است.

وی با بیان اینکه در تبصره ۱۴ مربوط به کمیته امداد تصریح کرد: در این رابطه کمک بسیاری به این نهاد شده و در واقع حاصل این تعامل خدمت‌رسانی بهتر به اقشار نیازمند جامعه بوده است.

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عملکرد مدیریت کمیته امداد در کشور یک الگو است خواستار توجه ویژه به رفع مشکلات افراد زیر پوشش کمیته امداد در شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد شد.

برومندی افزود: بخش ۴۰ هزار نفری سیدان مرودشت نیاز به راه‌اندازی کمیته امداد دارد تا نیازمندان و مددجویان بتوانند از خدمات این نهاد مردمی بهره‌مند شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد ادامه داد: کمیته امداد مرودشت سهم قابل توجهی از مددجویان را زیر پوشش خود قرار داده و برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر به افراد زیر پوشش در این شهرستان نیاز است دستگاه‌های دولتی زیرساخت‌های لازم را برای اسقرار نمایندگی‌های کمیته امداد در بخش‌های مختلف فراهم کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ت

افزایش بودجه سال آینده کمیته امداد اولویت نمایندگان مجلس است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار