سرپرست استانداری فارس گفت: روند ساخت برای نیازمندان باید شتاب داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ید الله رحمانی سرپرست استانداری فارس در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده با مشارکت این نهاد، بیان کرد: ساخت مسکن محرومان در استان باید سرعت گیرد.

وی با بیان اینکه نوع نگاه مثبت در همکاری کمیته امداد با دولت در اجرای برنامه‌های توسعه وجود دارد، افزود:استان فارس در حوزه‌های مختلف مددجویان را زیر پوشش قرار داده است.

رحمانی تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های موجود این نهاد حمایتی در استان با پرداخت تسهیلات بانکی به نیازمندان زیر پوشش در ۲ سال گذشته به عنوان دستگاه برتر در استان شناخته شده که بخش عمده‌ای از منابع اشتغال پایدار روستایی را در مقایسه با سایر دستگاه‌های حمایتی جذب کرده است.

سرپرست استانداری فارس ادامه داد: با اشاره به تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و استانداری فارس در زمینه ساخت ۲ هزار مسکن محرومان انتظار می‌رود این همکاری‌ها به نتیجه مطلوب برسد.

گفتنی است، در دیدار سرپرست استانداری فارس و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور مقرر شد همکاری بین کمیته امداد و اداره کل آموزش و پرورش فارس اقداماتی را برای بهبود شرایط دانش آموزان کم بضاعت در شهرستان‌های استان انجام دهد.
انتهای پیام/ت

تسریع در ساخت مسکن نیازمندان

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.