سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: به دلیل تعداد زیاد ملی پوشان، بازیکنان در ۲ گروه برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ تمرین می‌کنند.

احدی: بازیکنان تیم ملی بوکس به جهت تعداد بالا نفرات حاضر برای تمرین به دو دسته تقسیم می شونداکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردو‌های تیم ملی بوکس بیان کرد: نزدیک به ۴۳ بازیکن را به اردو تیم ملی دعوت کردیم که در قالب یک تیم هستند. قرار است بازیکنان به ۲ دسته تقسیم شوند و با ۲ تمرین متفاوت خود را آماده کنند. برای اینکه نظارت بیشتری بر روی بازیکنان داشته باشیم و تعداد بازیکنان در محل تمرین زیاد نباشد این نفرات را به 2 دوسته تقسیم کردیم. قرار است بازیکنان در 2 نوبت زیر نظارت مستقیم مربیان تیم ملی تمرین کنند. یک مسابقه انتخابی در ادامه خواهیم داشت که این انتخابی اواسط هفته آینده برگزار می‌شود. اردو‌های تیم ملی تا کسب سهمیه المپیک و قهرمانی آسیا ادامه خواهد داشت. رقابت‌های انتخابی المپیک در شهریور ماه برگزار می‌شود و اردو‌ها ۱۳ مرحله است که البته تعداد این مراحل به بستگی به کسب سهمیه المپیک دارد.

او گفت: در طول این مدت برای اردو‌های مشترک برنامه‌های لازم را انجام داده ایم که از جمله می‌توان به اردوی مشترک در اوایل بهمن ماه در مجارستان اشاره کرد. برنامه‌های دیگری نیز برای تیم ملی خواهیم داشت که باید تقویم فدراسیون جهانی بوکس اعلام شود تا تاریخ دقیق آن‌ها را اعلام کنیم.

احدی افزود: محرابی و گل آرا در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا نکردند. این قانون از طرف فدراسیون گذاشته شده است و نمی‌توان آن را نقض کرد. فروتن گل آرا چند ماه پیش مصاحبه کرده بود که دیگر برای تیم ملی مسابقه نمی‌دهد و از تیم ملی خداحافظی کرده است. سجاد محرابی را به خاطر پیشنه‌ای که در بوکس دارد به تیم ملی دعوت کردیم. به علاوه احسان روزبهانی و جاسم دلاوری را نیز به اردو تیم ملی دعوت کردیم. روزبهانی با تشخیص پزشک در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نکرد و همچنین سالار غلامی که در ایران حضور نداشت  نتوانست در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کند.

به دلیل این که محرابی و دلاوری در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نکردند به دستور ثوری رئیس فدراسیون بوکس قرار است لیست جدیدی از بازیکنان برای تیم ملی تا ساعاتی دیگر اعلام شود.


بیشتربخوانید:

صداقت کیش: برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور فایده‌ای ندارد

گل محمدی: تشکیل دو تیم ملی برای بوکس فقط تفرقه ایجاد می کند

ثوری: یکی از اهداف فدراسیون بوکس تشکیل ۲ تیم ملی است


انتهای پیام/

اظهارات احدی درباره بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار