رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:بدنبال رده بندی پژوهش در اصفهان هستیم تا با بررسی اینکه چه واحدهایی در این حوزه پیشگام و چه واحدها و مراکزی عقب تر هستند بتوانیم جوان هارا وارد حوزه پژوهش کنیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،طاهره چنگیزرئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امروز در میان جمعی از پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار داشت: نگاه دانشگاه به بخش پژوهش یک نگاه تحولی بود به این معنا که اولین اولویت ما نیروسازی، توانمندسازی، شبکه کردن و تقویت گسترش ارتباطات اعضای هیئت علمی است.

وی تصریح کرد: امسال تلاش کردیم به جای برگزاری کارگاه های رسمی پژوهشی اقدام به افزایش جلسات گفتگو و مبادله اطلاعات و دریافت امکانات برای مراکز تحقیقاتی کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه امسال نگاه خالص به موضوع پژوهش، ایده پردازی و تزریق نشاط، خلاقیت و شادابی در حوزه پژوهش انجام شده است، ادامه داد: تلاش داریم یک حرکت عمومی در دانشگاه با یک نگاه خلاقانه و با نشاط ایجاد شود.

وی ادامه داد: بدنبال رده بندی پژوهش در اصفهان هستیم تا با بررسی اینکه چه واحدهایی در این حوزه پیشگام و چه واحدها و مراکزی عقب تر هستند بتوانیم جوان هارا وارد حوزه پژوهش کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در میان جمعی از پژوهشگران این دانشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.