نماینده فارس با ارائه یک بازی دور از انتظار نتیجه را مقابل سوهان محمد سیما قم واگذار کرد.

ناکامی ارژن شیراز در خانهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۲۱ لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور ساعت ۱۵ امروز یک دیدار در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد و تیم ارژن ۳-یک مغلوب میهمانش سوهان محمد سیما قم شد.

علیرضا وفایی، کوهستانی و روح اله ایثاری زننده گل‌های سوهان محمد سیما قم بودند و حمید قهرمانی تک گل ارژن را وارد دروازه نماینده قم کرد.

حمید کمالی سرمربی ارژن شیراز پس از این دیدار ر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: شرایط ارژن اصلا مناسب نیست و ما پس از بازی با مقاومت البرز تمرین خوبی نداشتیم و تا وقتی ذهن و تمرکز بازیکنانم درگیر مشکلات مالی باشد نباید توقع کسب نتیجه را از ارژن داشت.

وی افزود: ما هر اشتباهی که بازیکنان جلو تیم سوهان محمد سیما قم کردند منجر به گل شد و داور نیز در برخی صحنه‌ها تاثیرگذار بود و تنها امیدوارم زودتر لیگ برتر فوتسال تمام شود تا از فکر کردن به مشکلاتی که تیم ارژن با آن درگیر است خلاص شویم و برخی آقایان به خواسته‌های خود دست یابند.

حسین صبوری سرمربی سوهان محمد سیما قم نیز گفت:: از نمایش شاگردانم در این بازی امروز رضایت دارم و با وجود نداشتن چند مهره کلیدی، توانستیم مقابل تیم ارژن به یک برد خارج از خانه برسیم.

فوتسالیست‌های ارژن با این شکست و ۲۳ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی رقابت‌ها باقیماندند.

ارژنی‌ها در هفته ۲۲ لیگ برتر فوتسال کشور چهارشنبه پنج دی ماه میهمان شهرداری ساوه خواهند بود.
انتهای پیام/م

شکستی دیگر در کارنامه ارژن شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار