شهرآورد فوتسالی شیرازی‌ها برنده نداشت.

تساوی همشهری‌ها در یک بازی پرگلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۱۹ لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم‌های همشهری پویندگان فجر و پارس آرا شیراز ساعت یازده امروز در سالن پهلوانان نصیری به مصاف هم رفتند که این بازی جذاب و پرگل با تساوی ۳-۳ خاتمه یافت و امتیازات تقسیم شد.

محبوبه رضوی مربی پویندگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علت تساوی امروز تیم را بدشانسی عنوان کرد و گفت: متاسفانه در دقایق ابتدایی بازی، تیم پارس آرا روی دو ضربه ایستگاهی به دو گل رسید و نیمه نخست ۳-یک بسود پارس آرا به پایان رسید.

وی افزود: در نیمه دوم با تدابیری که اندیشیدیم بازیکنان بازی بهتری ارائه کردند، اما توپ‌های ما به تبریک دروازه برخورد کرد و گل نشد و در انتهای این دیدار سیستم پاور پلی را را انجام دادیم و گل‌های خورده را جبران کردیم؛ هرچند می‌توانستیم در نیمه دوم برنده بازی نیز باشیم که موقعیت هایمان یکی پس از دیگری از دست رفت.

رضوی اضافه کرد: بازیکنان پویندگان مقابل پارس آرا تمرکز کافی را نداشتند و تدابیر کادرفنی را بدرستی اجرا نکردند که این مسئله ناشی از اتفاقات و شوک‌هایی است که از هفته گذشته تاکنون به تیم وارد شده و در نتایج ما تاثیرگذار بوده است.

تا پایان هفته ۱۹ این مسابقات تیم پویندگان فجر شیراز با ۲۹ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی باقیماند و پارس آرا شیراز هم با کسب ۱۶ امتیاز، جایگاه هشتم را در اختیار گرفت.

مهدیه رشیدی رنجبر و زهرا رحیمی قضاوت دیدار پویندگان فجر شیراز و پارس آرا شیراز را بر عهده داشتند.

در هفته ۲۰ رقابت‌های دسته برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، پویندگان فجر میهمان تیم مدعی نامی نو اصفهان خواهد بود و پارس آرا شیراز استراحت دارد.
انتهای پیام/م

تقسیم امتیاز در جدال همشهری‌های شیرازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار