فوتسالیست‌های ارژن بدون تمرین لازم مقابل سوهان محمد سیما قم صف آرایی می‌کنند.

رویارویی ارژن شیراز با نماینده قمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۲۱ لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، تیم ارژن شیراز از ساعت ۱۵ روز جمعه ۳۰ آذرماه در سالن شهید ابوالفتحی از سوهان محمد سیما قم میزبانی خواهند کرد.

نماینده فارس در حالی گام به این بازی می‌گذارد که بازیکنان بدلیل مشکلات مالی، در این‌هفته تمرین نداشتند و با ۲۳ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارند.

مرتضی کشاورز کاپیتان ارژن شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بیان کرد: متاسفانه بدلیل شرایط پیش آمده این هفته یک جلسه بیشتر تمرین نکردیم و بازیکنان روحیه خوبی برای این دیدار ندارند، اما آمادگی مناسبی برای جدال با نماینده قم دارند تا بتوانند هواداران را شاد کنند.

وی در خصوص آخرین شرایط تیم و مشکلات مالی نیز گفت: روز گذشته باشگاه جلسه‌ای را با حضور بازیکنان برگزار کرد و وعده دادند تا دو‌هفته آینده مشکلات برطرف می‌شود که با مخالفت بازیکنان روبرو شد چرا که تا پایان لیگ زمانی باقی نمانده است.

مرتضی کشاورز بیان کرد: با وجود تمامی این مسائل جمعه تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه خواهیم کرد.

تیم سوهان محمد سیما قم حریف این هفته ارژنی‌ها با ۳۱ امتیاز رده هفتم را به خود اختصاص داده و در پی تثبیت جایگاه خود و حضور در مرحله پلی اف است.

تیم ارژن در هفته ۲۰ لیگ برتر فوتسال کشور ۳-یک مغلوب مقاومت البرز شد و نماینده قم ۶-۵ نتیجه را به مس سونگون واگذار کرد.

سوهان محمد سیما قم در دور رفت ارژن شیراز را با نتیجه نزدیک ۳-۲ شکست داده بود.
انتهای پیام/م

مصاف ارژن و‌سوهان محمد سیما در دسته برتر فوتسال مردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار