یکی از ارزان‌‎ترین سدان‌های اسپرت نیرومند با توانی بیش از ۳۰۰ اسب‌بخار عرضه می‌شود.

قوی‌ترین مدل سوبارو WRX با تولید محدود به فروش می‌رسدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سوبارو به عنوان یکی از خوش‌نام‌ترین برند‌های خودروسازی ژاپنی که همکاری زیادی نیز با تویوتا داشته، به تولید خودرو‌های اسپرت و ارزان‌قیمت شهرت دارد، اما وقتی صحبت از خودروی سدان (چهار‌درب) اسپرت با هندلینگ بسیار بالا و قابلیت تقویت و ارتقاء به میان می‌آید، سوبارو WRX یکی از مهم‌ترین گزینه‌های روی میز است.

سوبارو WRX که در نسل‌های قبلی با نام ایمپرزا مشهور بود، یک سدان اسپرت و چالش‌پذیر است که در تمام دنیا طرفداران بسیار زیادی به ویژه در میان دوستداران تیونینگ دارد. تطبیق‌پذیری خودرو با تیونینگ، آنقدر زیاد است که در مواردی توان خروجی بیش از ۱۰۰۰ اسب‌بخار نیز از موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر آن استخراج شده است؛ عددی که با نسخه اولیه بوگاتی ویرون برابری می‌کند.

قوی‌ترین مدل سوبارو WRX با تولید محدود به فروش می‌رسد

با این تفاسیر سوبارو قصد دارد برای بازار آمریکا یک ورژن نیرومند از WRX با پلتفرم جدید S209 تولید کند تا این سدان اسپرت، همگام با رقیبان خود پیش رود. این خودروی خاص که گمان می‌رود نسخه‌ای تولیدمحدود باشد، احتمالاً با پیشرانه ۲.۰ لیتری چهار سیلندر خود حدود ۳۲۴ اسب‌بخار نیرو تولید کند. از این ورژن که با پسوند STI به فروش می‌رسد، بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دستگاه به صورت محدود تولید می‌شود. سوبارو WRX STI در نسل‌های پیشین با کد S208 و S207 نیز تقریباً در همین تعداد به صورت محدود تولید شده است.

قوی‌ترین مدل سوبارو WRX با تولید محدود به فروش می‌رسد

قوی‌ترین مدل سوبارو WRX با تولید محدود به فروش می‌رسد

قیمت سوبارو  WRX 2018 در نسخه پایه از ۲۹ هزار دلار شروع شده و تا ۴۶ هزار دلار نیز ادامه می‌یابد. پیش‌بینی می‌شود WRX جدید با تفاوت قیمتی نه‌چندان زیاد نسبت به نسل قبل به فروش برسد. طراحی تهاجمی، گلگیر‌های حجیم و استفاده از رینگ‌های ۱۹ اینچی، اسپویلر عقب عظیم و دیگر ویژگی‌های اسپرت ظاهری از عوامل اصلی محبوبیت این سامورایی اسپرت به شمار می‎رود.


بیشتر بخوانید: جدیدترین محصول خودروساز ژاپنی رونمایی شد +تصویر


انتهای پیام/

سوبارو WRX STI جدید با تولید محدود عرضه می‌شود

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار