آئودی در حال اضافه کردن یک عضو جدید به نام Q4 به خانواده خود است. این خودرو یک شاسی بلند کوپه است.

Q4 بیشتر از یک نسخه کوپه آئودی Q3 خواهد بود +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از معرفی Q8 و E-Tron در اوایل امسال، خانواده خودروی سواری آئودی، یک عضو جدید به خودش اضافه خواهد کرد.

با پیش نمایش طرح پیشنهادی تویوتا شاسی بلند در سال 2014، طراحی این خودرو نهایی شده است. این شاسی بلند دارای یک ویژگی بی‌نظیر است که به وسیله آن از نزدیک‌ترین برادرانش، Q3 و دیگر شاسی بلندهای ساخته شده توسط آئودی متمایز می‌شود.

آندریاس میند مدیر طراحی بیرونی شرکت در یکی از خبرها گفته بود: این خودرو کمی بیشتر از یک نسخه کوپه Q3 است، البته از نظر من کمی نه خیلی زیاد.

Q4 بیشتر از یک نسخه کوپه آئودی Q3 خواهد بود +تصاویر

آئودی اطلاعات دیگری در مورد آینده این شاسی بلند نمی‌گوید، اما انتظار می‌رود که در سال 2019 با حدود 28،000 پوند (35،778 دلار / € 31،631) در انگلستان عرضه شود. به نظر می‌رسد Q4 حداقل 4500 میلی متر (177 اینچ) طول داشته باشد. با این وضعیت باید Q4 دارای جایگاهی مناسب برای مسافرین باشد. البته باید گفت که افراد قد بلند ممکن است کمی با اندازه سقف این خودرو درگیر شوند.

Q4 بیشتر از یک نسخه کوپه آئودی Q3 خواهد بود +تصاویر

در مورد سایر نکات در طراحی داخلی، از مواد با کیفیت بالا و تکنولوژی روز استفاده خواهد شد.

در میان ویژگی‌های جدید این خودرو، کاربران احتمالا یک سیستم سرگرمی 9.2 اینچی درای صفحه نمایش Full HD، کنترل حرکت، مکانی برای شارژ کردن گوشی‌های هوشمند بی سیم و دیگر موارد را پیدا خواهند کرد.

Q4 بیشتر از یک نسخه کوپه آئودی Q3 خواهد بود +تصاویر

Q4 با پشتیبانی از پلت فرم MQB چند منظوره گروه VW، توسط موتورهای بنزینی و دیزلی معمولی چهار سیلندر آئودی ساخته خواهد شد. مدل بالتیک بالا، که باید به عنوان RS Q4 نامگذاری شود، می‌تواند از موتور 2.5 لیتری پنج RS3 استفاده کند.

باید طرفداران این کمپانی برای دریافت اطلاعات بیشتر صبر داشته باشند.


بیشتر بخوانید:نسل جدید ون‌های میتسوبیشی رونمایی شد +تصاویر


انتهای پیام/

آئودی  Q4 یک نسخه بهتر از شاسی بلندهای آئودی به جاده‌ها می‌آید

 

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار