خطیب جمعه شهرستان انار گفت: مشکل کشور سوء مدیریت‌ها و مشورت نکردن با کارشناسان و خودشیفتگی هااست و متاسفانه این مردم هستند که باید خسارت‌ها را تحمل کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام منتظری خطیب جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت:دی ماه یادآور یکی از بزرگترین فتنه‌ها در سال ۱۳۸۸ می‌باشد که ملت بزرگ ایران با بصیرت مثال زدنی خود این توطئه فتنه گران را ختثی کرد.

حجت الاسلام منتظری گفت:تاریخ آزمایشگاه انسان‌ها و جوامع است به این معنا که نباید ملتی دوباره اشتباه قبلی خود را تکرار کرده و خدایی نکرده هزینه‌های هنگفتی بر کشور تحمیل نماید.

وی گفت: درفتنه سال ۱۳۸۸ دشمنان انقلاب اسلامی در مبانی اعتقادی و ایدئولوژیک تزلزل ایجاد کرده و به حیثیت و آبروی بین المللی کشور خدشه وارد کرده و این فتنه خطرناک خسارت‌های مادی و معنوی و کشته شدن تعدادی از مردم بی گناه و تخریب اموال مردم و بیت‌المال را به دنبال داشت.

حجت الاسلام منتظری در ادامه خطبه‌های نماز جمعه گفت:مسئولین نبایدفریب قرارداد‌ها و قطعنامه‌های بین‌المللی را بخورند، چون شما تجربه کردید و دیدید که دشمنان این کشور در برجام چه خیانت‌های بزرگی را مرتکب شدند.

وی افزود:مشکل کشور سوء مدیریت‌ها و مشورت نکردن با کارشناسان و خودشیفتگی هاست و متاسفانه این مردم هستند که باید خسارت‌ها را تحمل کنند.

حجت الاسلام منتظری گفت:بیایید به بیانات رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی گوش داده و عمل کنید و اقتصاد مقاومتی را جدی گرفته و به توانمندی‌های داخلی توجه کنید.

امام جمعه شهر انار در باره ورزش‌های همگانی گفت:امروز مردم شهرستان انار از ورزش پیاده‌روی استقبال بسیار خوبی کردند که از همه مسئولین به ویژه شهردار،  شورای  شهر و همه نهاد‌ها و ادارات و فرماندارو نماینده شهرستان تقدیر و تشکر میشود.

وی در ادامه به مشکلات زیست محیطی و آلودگی‌های کوره‌های زغال سوزی سنتی اشاره کرد و گفت:دود‌های ناشی از کوره‌های زغال سازی سنتی مردم را بیچاره کرده ومی توان با مدل هایو شیوه‌های جدید و بدون مشکلات زیست محیطی به این امر پرداخت.

حجت الاسلام منتظری گفت:در این شب‌های طولانی به ویژه شب یلدا با دید و بازدید و صله رحم و بیان مطالب علمی و تاریخی و قرائت اشعار پر محتوایی مانند اشعار حافظ و بیان احادیث اهل بیت علیهم السلام مجالس شب نشینی را به بهترین شکل برگزار کنند.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه شهرستان انار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار