۹ دی، نماد هوشیاری و بصیرت ملت ایران

امام جمعه اشکذر گفت: حماسه ۹ دی نماد وحدت، همبستگی، هوشیاری و بصیرت ملت ایران در برابر توطئه دشمنان نظام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛حجت الاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر در خطبه‌های امروز نماز جمعه، با گرامیداشت حماسه ۹ دی در سال ۸۸ گفت: این حماسه در تاریخ انقلاب ماندگار شد و مردم با وحدت و بصیرت خود و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، توطئه دشمن را که ارکان و پایه‌های نظام اسلامی را نشانه گرفته بود خنثی کردند.

حجت الاسلام طالبیان خاطر نشان کرد: دشمنان تلاش کردند با تشکیل گروه‌های تروریستی نظیر داعش در منطقه به منافع خود دست یابند، ولی در این راه هم شکست خوردند و درایت و هوشمندی مردم عراق، سوریه و ایران و مشاوره فرماندهان نظامی ایرانی در دو کشور دیگر نتیجه را به نفع ملت ایران و کشور‌های اسلامی رقم زد.

امام جمعه اشکذر به خروج نیرو‌های نظامی آمریکا از کشور سوریه اشاره و افزود: خروج آمریکایی‌ها در منطقه خاورمیانه به معنای شکست آن‌ها در سیاست‌ها و توطئه‌های خصمانه‌ای بود که برای منطقه برنامه ریزی کرده بودند.

حجت الاسلام طالبیان در ادامه سخنان خود به سوم دی سالروز تشکیل ثبت احوال در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: نام "فاطمه" در طول صد سال گذشته بیشترین نامگذاری در بین دختران بوده و در بین پسران در سال ۹۷ نام "امیر علی" در بین نام‌های انتخابی سرآمد بوده که این امر دلبستگی و علاقمندی مردم به خاندان اهل بیت را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/ ا

انتخاب نام علی و فاطمه دلبستگی و علاقمندی مردم به خاندان اهل بیت را نشان می‌دهد

برچسب ها: نه دی ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار