بخشنامه جدید بیمه طلایی فرهنگیان بعد از بررسی‌های بسیار در نهایت اعلام و از اول دی ماه اجرایی می‌شود.

تغییرات جدید در بیمه طلایی فرهنگیان اعلام شد + بخشنامهبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بیمه تکمیلی فرهنگیان بعد از بررسی و کش و قوس های بسیار درباره چگونگی خدمات رسانی در نهایت قطعی شد.

 بیمه تکمیلی درمان به روش بیمه‌گری برای فرهنگیان خدمات‌رسانی خواهد داشت و اجرای این طرح در دوشکل الف و ب از تاریخ اول دی‌ماه امسال آغاز می‌شود.

بر اساس بخشنامه جدید و خدمات رسانی در ۲ شکل درنظر گرفته‌شده شامل طرح الف و ب، سقف تعهدات در مواردی باهم تفاوت دارند  که مطابق بخشنامه ارسال شده به استان‌ها شرایط برای فرهنگیان تبیین می‌شود.

در طرح الف برای هرکدام از کارکنان با شرایط مختلف استخدامی و افراد تحت تکفل مبلغ ۶۸۵ هزارو ۹۰۲ ریال از حقوق کارمند کسر می‌‍ شود و در طرح ب برای هر نفر از کارکنان و افراد تحت تکفل مبلغ ۳۹۰ هزار ریال کسر حقوق در نظر گرفته شده است و در طرح ب برای کارکنان قرار دادی و افراد تحت تکفل آن‌ها کسری حقوق ۴۹۰ هزار ریال خواهد بود.

 زمان جمع‌آوری اطلاعات بیمه‌شدگان جدید و اعلام هرگونه تغییرات اطلاعات بیمه‌شدگان قدیم به وسیله ادارات آموزش و پرورش به شرکت تحت قرار داد آموزش و پرورش تا تاریخ ۲۰ دی ماه انجام می‌شود و زمان درنظر گرفته شده تمدید نخواهد شد.

برای دریافت و مشاهده بخشنامه اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

جزئیات خدمات بیمه طلایی فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روزبه
۱۲:۰۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
سلام . از برج 4 تا برج 8 حدود ا میلیون فاکتر بهشون دادیم 700 تومن تایید کردن همونم ندادن هنوز.اما موقع گرفتن حق بیمه چنان دستشون درازه که خدا می دونه . در مجموع مانند همه چیز های مربوط به فرهنگیان این بیمه هم برای تکمیل سرمایه شرکت بیمه است نه فرهنگیان
Iran (Islamic Republic of)
توحید
۲۳:۲۲ ۰۵ دی ۱۳۹۷
عجب تفاوت شگرفی ادم میمونه کدومشو انتخاب کنه من که هردوشو میکنم تا از مزایای آموزش پرورش استفاده کنم. ممنونم
-
ناشناس
۰۷:۵۸ ۰۱ دی ۱۳۹۷
باسلام
بیمه تکمیلی فرهنگیان بعد از بررسی و کش و قوس های بسیار درباره چگونگی خدمات رسانی در نهایت قطعی شد. تا هر دو شرکت بیمه گذار از این سفره که مانند همه چیز گرانتر شده بهره ببرند ؟
چرا انقدر گران در مقابل هچی خدمات