فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: ماموران این فرماندهی در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز تعداد 5 دستگاه خودرو و يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه را کشف کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ" حسن نیکبخت"فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اعلام این مطلب اظهار داشت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط ماموران بخش قهدریجان فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: ماموران در اجرای طرح مذکور موفق شدند تعداد5 دستگاه خودروی و يک دستگاه موتور سيکلت مسروقه را شناسایی و کشف کنند.

سرهنگ نیکبخت در ادامه از دستگیری 3 سارق در این طرح خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وي در پايان به شهروندان در خصوص نگهداری اموال خود هشدار داد و عنوان داشت : به شهروندان توصیه می کنیم از رها کردن خودرو و موتورسیکلت خود در نقاط  خلوت و فاقد نگهبان خودداری کرده و حتماً وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی نظیر  دزدگیر ، قفل پدال و فرمان مجهز کنند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.