مسئول ستاد اقامه نماز استان مرکزی گفت: گرایش به نماز به همت همگانی تمام دستگاه‌ها نیازمند است.

گرایش به نماز به همت همگانی تمام دستگاه‌ها نیازمند استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت الاسلام رودبارانی مسئول ستاد اقامه نماز استان مرکزی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر نیم ور محلات گفت: گرایش به فریضه نماز به ویژه در بین نوجوانان و جوانان به همت همگانی تمام دستگاه‌ها نیازمند است.

حجت الاسلام رودبارانی افزود: هر چند در بافت دینی و مذهبی ما، روح معنویت موج می‌زند، اما می‌بایست برای ترویج فرهنگ نماز تلاش مضاعف کرد.

وی با اشاره به برکات و حسنات نماز جماعت اضافه کرد: نماز جماعت به دلیل معنویت، شکوه، قداست و عظمتی که در درون خود دارد بسیاری از گرفتاری‌ها و مشکلات اجتماعی را برطرف می‌کند و گسترش فرهنگ نماز و ترغیب دانش آموزان به این فریضه الهی بسیار با اهمیت است.

حجت الاسلام لطفی امام جمعه شهر نیم ور هم در این جلسه گفت: باید به طور جد موضوع اقامه نمازجماعت، که رکن مهم و اساسی اسلام است، در مدارس ترویج و فرهنگ سازی شود.

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر نیم ور با محوریت فریضه احیاء نماز جماعت در مدارس با حضور مسئول ستاد اقامه نماز استان مرکزی، امام جمعه و جمعی از فرهنگیان و معتمدین شهر نیم ور در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد.

در این جلسه در خصوص برنامه ریزی مناسب در ترویج نماز و شیوه‌های اثر گذار در اقامه نماز جماعت در بین دانش آموزان در مدارس بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام / ج

برنامه ریزی برای احیاء نماز جماعت در مدارس نیم ور محلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.