به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نشست مشترک رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان کرمان در راستای برنامه ریزی بهتر برای سه ماه پایانی سال 97 و آمادگی بیشتر برای سال 98 در هتل آسمان برگزار شد.

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه نشست مشترک رؤسای ادارات ورزش شهرستان های استان کرمان که در هتل آسمان برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: خداوند را سپاسگزاریم که در سال 97 توانستیم، نشست مشترکی با رؤسای ادارات ورزش شهرستان های استان کرمان داشته باشیم و هدفمان این است بتوانیم، در هر فصل حداقل یک جلسه مشترک به منظور بررسی  مسائل کلی، تجزیه و تحلیل مشکلات از نزدیک و  انتقال سیاست های کلی وزارت و استانداری در حوزه ورزش و جوانان به رؤسای ادارات را داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه امسال از چند حیث سال خاصی است، افزود: از آنجایی که چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در پیش داریم، پس بحث فجر چهلم است که ما در حال انجام هماهنگی های لازم هستیم  و بر این اساس، 8 جلسه ی کمیته ی ویژه ی این فجر چهلم در استان تشکیل شده است.

امیری خراسانی به برنامه های حوزه ورزش و جوانان در راستای فجر چهلم اشاره و تصریح کرد: بیش از 650 برنامه فرهنگی ورزشی برنامه ریزی شده است که طی دهه ی فجر در استان انجام می شوند.

وی همنوایی چهل مرشد زورخانه ای همزمان در راستای چهلمین سالگرد انقلاب را یکی از این برنامه ها عنوان کرد و یادآور شد: با برنامه های مردمی تر، آیینی  و تبیینی بهتر به استقبال فجرچهلم می رویم.

امیری خراسانی با اعلام اینکه کرمان میزبان کنگره 6500 شهید سرافراز استان است، بیان داشت: برای برگزاری مناسب این مراسم 19 کمیته پیش بینی شده که کمیته ورزش و جوانان استان یکی از این کمیته هاست که پیگیریم در این راستا، برنامه های ویژه ای را بتوانیم انجام دهیم.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: از حدود شهریور ماه که این رویداد مصوب شده، ما در اداره کل ورزش و جوانان تمام برنامه هایمان را با هدف فجر چهلم و کنگره شهدا به انجام رسانیده ایم و دنبال این هستیم بتوانیم تا آخر سال یک مسابقه ی بین المللی را نیز به میزبانی کرمان برگزار کنیم.

امیری خراسانی یکی  دیگر از اتفاقات خوب در استان را میزبانی کرمان در مجمع ملی سمن های جوانان سراسر کشور عنوان کرد و افزود: اولین این مجمع پارسال در استان فارس برگزار شد و این دومین مجمعی هست که قرار است در کرمان برگزار شود و این پتانسیل، نشان می دهد استان کرمان نسبت به خیلی از استان های کشور جلوتر است.

وی تصریح کرد: در این جلسه منتظریم معاون اول و چند وزیر هم حضور داشته باشند و ما بتوانیم به اهداف حوزه ی جوانان نیز در سطح استان برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه از زمان ادغام ورزش و جوانان، متأسفانه سایه ورزش بر حوزه جوانان غالب شده، بیان داشت: وزارت ورزش به دنبال این است تا این مشکل مرتفع شود و تاکنون نیز اتفاقات خوبی افتاده است.

امیری خراسانی ابراز امیدواری کرد: با اتحاد و همدلی بتوانیم برای پیشرفت و موفقیت دیار کریمان گام های بلندی برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به نشست مشترک رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان کرمان در راستای برنامه ریزی بهتر برای سه ماه پایانی سال 97 و آمادگی بیشتر برای سال 98 اشاره کرد و گفت: این برنامه ریزی ها هم در بعد نرم افزاری و هم سخت افزاری انجام می شود.

امیری خراسانی افزود: به عنوان مثال در بحث سخت افزاری، مسئله عمرانی مطرح است که ما باید اولویت بندی کمیته های عمرانی را برای سال آینده داشته باشیم و در بحث نرم افزاری نیز در راستای سیاست هایی که داریم، میزبانی مسابقات و هماهنگی های بهتر را در برنامه داریم تا بتوانیم هیئت های ورزشی را به سمت شهرستان هایی که کمتر حضور دارند، سوق دهیم.

 وی ابراز امیدواری کرد: در هر حوزه ای بتوانیم بر اساس مصوبات نتایج خوبی بگیریم و در نشست بعدی نقاط قوت را شناسایی و نقاط ضعف را رفع کنیم.

انتهای پیام/ب

گردهمایی رؤسای ادارات ورزش شهرستان های کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار