رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت : در حال حاضر ۱۰۰ هزار واحد صنفی و ۱۰۰ اتحادیه در اصفهان فعالیت می کند و اصفهان بعد از تهران دارای بیشترین تعداد اتحادیه‌ها در کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالوهاب سهل آبادی رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی اصفهان ، شامگاه چهارشنبه ۲۸ آذر ماه در نشست آشنایی با فرایند ثبت و تغییرات در شرکت ها و تشکل های اقتصادی با اشاره به قابلیت هایی که فرش ایران و اصفهان برای رشد دارد ، اظهار کرد : باید اقدامات مناسبی در حوزه صنعت فرش کشور صورت بگیرد و تشکل های مختلف با فعالیت در این زمینه می توانند محیط تجاری و صنعتی بهتری را ایجادکنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰۰ هزار واحد صنفی در اصفهان، تصریح کرد: ۴۰ درصد از واحد های صنفی اصفهان، صنفی- صنعتی است و ارتباط و تعاملات مناسبی میان اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان و مسئولان حوزه های مختلف در این استان، وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان اینکه گلایه ها در مورد مکان نامناسب اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری اصفهان بسیار است ،گفت : اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری استان اصفهان در مکان نامناسبی قرار دارد و خواسته همه فعالان اقتصادی استان، جابجایی این اداره به مکانی دیگر است و متاسفانه در اصفهان از لحاظ مکانی با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

جواد فخاری معاون ثبت اسناد و املاک استان اصفهان نیز در این نشست با اشاره مکان نامناسب اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در استان، گفت : فضای استیجاری این حوزه مناسب نبوده و پاسخگوی نیاز کارکنان و مراجعان نیست ؛ البته چندی پیش برنامه ای برای جابجایی این اداره در نظر گرفته شد که مصوبه ای از هیئت وزیران مانع اجرای آن شد.

وی اعلام کرد: اداره ثبت اسناد و املاک استان اصفهان برای آموزش صفر تا صد کاربرد سامانه های الکترونیکی به دانشگاه و اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی آمادگی لازم را دارد.

معاون ثبت اسناد و املاک استان اصفهان افزود: آماده فعالیت در بحث آموزش شهروندان و فعالان اقتصادی شهر هستیم زیرا بسیاری از مشکلات اقتصادی از آموزش نادرست و تعاریف غلط از مباحث اقتصادی شکل می گیرد.

انتهای پیام/م

مکان اداره ثبت شرکت‌های اصفهان پاسخگوی نیاز مراجعان نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار