مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: هم اکنون 28 روحانی ناظر ذبح شرعی در کشتارگاه های صنعتی دام و طیور استان بر روند کشتار نظارت دارند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  حجت الاسلام حمید میرزایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره دامپزشکی استان کرمانشاه  گفت: ناظران ذبح شرعی متشکل از روحانیون اهل تسنن و تشییع هستند که در شهرستان های استان ناظر و شاهد بر انجام ذبح شرعی دام و طیور در کشتارگاه ها هستند.

به گفته او اکنون در مجموع 18 کشتارگاه دام و طیور در استان کرمانشاه فعال است که در تمامی این کشتارگاه روحانی ناظر ذبح شرعی فعالیت دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در ادامه گفت: از مجموع کشتارگاه های استان، یک کشتارگاه صنعتی دام در بیستون و 12 کشتارگاه سنتی نیز در مابقی شهرستان های استان فعال است.

حجت الاسلام میرزایی افزود: همچنین اکنون پنج کشتارگاه صنعتی طیور نیز در استان کرمانشاه فعال است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تلاش دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی تامین غذای حلال، بهداشتی و سالم برای مردم است.

حجت الاسلام احمد یوسفی نیا افزود: نظارت حلال در تمام کشتارگاه های کرمانشاه در حال انجام است که دامپزشکی کرمانشاه در رتبه نخست قرار دارد و تنها استانی هستیم که در بخش ها هم ناظر ذبح شرعی داریم.

انتهای  پیام/ز

 

نظارت حلال در تمام کشتارگاه های کرمانشاه در حال انجام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.