مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۷ عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان برگزار شده است.

برگزاری 17 عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام مسعود صفی یاری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان صبح امروز در جلسه کمیته قرآنی دهه فجر انقلاب اسلامی با اعلام این خبر گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از ابتدای امسال برنامه‌های مختلفی را در خصوص پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

وی ادامه داد: نشست‌های تبیینی با محوریت دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگی از مهمترین برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از ابتدای سال جاری بوده است. همچنین ما در حوزه قرآنی توفیقات بزرگی را کسب کرده ایم. برای مثال تعداد موسسات و خانه‌های قرآنی و دسترسی آسان مردم به منابع قرآنی و تولیدات محتوایی قرآن کریم امروزه نسبت به پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به نقش قرآن در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: امام شخصیتی قرآنی داشت. ایشان مطیع اوامر قرآنی و شاگرد خلف مکتب قرآن بودند. از سوی دیگر انقلاب اسلامی نیز پدیده فرهنگی و دینی قرن حاضر به شمار میرود. از این رو میتوان جایگاه قرآن و فعالان قرآنی را در تداوم و پاسداشت انقلاب اسلامی بیشتر احساس کرد.

حجت الاسلام صفی یاری جهاد تبیینی را مهمترین وظیفه جامعه قرآنی دانست و افزود: ما به عنوان یک مسلمان موظفیم با تمام توان برکات و خیرات انقلاب که کم هم نیستند، به سمع و نظر مردم برسانیم. این کار بر عهده خواص و مسئولین جامعه است جامعه قرآنی نیز میتواند نقش تاثیر گذاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه نباید در بخش آئینی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی کوتاهی شود گفت: برنامه‌ها و جشن‌های این اتفاق بزرگ باید هر چه باشکوه‌تر برگزار شود. یکی از برنامه‌هایی که می توان روی آن متمرکز شد برگزاری نمایشگاه بزرگ در پیاده راه خیابان انقلاب باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان در پایان با اشاره به تلاش دشمن به سیاه نمایی عملکرد انقلاب اسلامی در طول چهل سال اظهار داشت: از این رو شور آفرینی برای چهلمین سال انقلاب اسلامی یک رویکرد مهم تلقی شود.
 
انتهای پیام/ن
 

برگزاری ویژه برنامه های  چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.