رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریزگفت: اتحاد، همستگی و بصیرت دستاورد درخت تنومند انقلاب اسلامی است که باید بین مردم و دستگاه‌های دولتی حفظ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام محمدعلی متوسل رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز در کار گروه تبلیغات چهلمین سال انقلاب اسلامی گفت: اتحاد، همستگی و بصیرت دستاورد درخت تنومند انقلاب اسلامی است که باید بین مردم و دستگاه‌های دولتی حفظ شود؛ و تبلیغات در این عرصه باید بیشتر شود.

وی افزود: دشمن در صدد خدشه وارد کردن این انقلاب است و هزینه‌های تبلیغاتی زیادی در این زمینه انجام می‌دهد شهرستان مهریز دارای هئیت مذهبی فروان و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است. می‌توان با استفاده از این منبع سودمند نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرد.

حجت الاسلام متوسل اظهارداشت: روز بصیرت که از سالروز قیام تاریخی مردم قم در سال ۵۷ آغاز می‌شود شایسته است موردتوجه قرار دهیم؛ که خود آبی بر آتش دشمن است.

وی افزود: باید تبیین دستاورد‌های انقلاب و آگاه‌سازی مردم به‌ویژه نسل جوان در طول سال آینده ادامه داشته باشد و برنامه‌ها در قالب یک نمایشگاه دایمی دستاورد‌های انقلاب اسلامی در شهرستان مهریز دایر و پایدار باشد.

همچنین حسن فتاحی رئیس اداره پست در این کارگروه گفت: با اینکه دیگر نامه‌های پستی به حداقل خود رسیده است، ولی همچنان تبلیغات ویژه انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی توسط این اداره انجام می‌شود.

کاظم سبحان زاده رئیس کانون خبرنگاران ادامه داد: شهرستان مهریز ۳شهید خبرنگار در دفاع مقدس داشته است و امیدواریم در چهلمین سال انقلاب با شاخص‌تر شدن خدمات خبرنگاران به هموطنان جشن انقلابی با شکوه برگزار کنیم.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان مهریز گفت: در این دهه علاوه بر مقایسه این دهه با دهه‌های قبل و پیشرفت‌های صورت گرفت ویزیت رایگان و در منزل و روستا ویژه همشهریان انجام خواهد شد.


انتهای پیام/ ا

دشمن در صدد خدشه وارد کردن این انقلاب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار