سی نفر از رانندگان و راهداران نمونه استان قزوین به مناسبت هفته حمل و نقل تجلیل شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ در مراسمی که صبح امروز به مناسبت به ۲۶ آذر روز حمل و نقل ویکم دی روز راهدار برگزار شد از ۳۰ پیشکسوت  حمل و نقل استان و خانواده مرحوم قاسم کارگر، راهداری که سال گذشته براثر تصادف و در حین عملیات راهداری جان باخت قدردانی شد.

علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار  در این مراسم با قدردانی از تلاش گران حوزه حمل و نقل و راهداری گفت: یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی و اقتصاد مقاومتی توجه به حمل و نقل است که در حال حاضر استان قزوین جزو استان‌های برتر در این حوزه است.

وی افزود: میزان خسارت وارده به محیط زیست در حوزه حمل و نقل ۱۰ میلیارد دلار است که با حمل و نقل پاک میتوان بخشی از این خسارت را کاهش داد.

پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم گفت: با همت و تلاش کارکنان و راهداران در حوزه راهداری استان قزوین جزو استان‌های شاخص است.

وی افزود: در این حوزه بهترین ماشین آلات به ناوگان راهداری اضافه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان قزوین بیان کرد: در طرح زمستانی ۳۰۰ راهدار و ۲۸۱ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای خدمت رسانی به شهروندان و مسافران آماده اند.

پیرنون گفت: علاوه بر امکانات در نظر گرفته در طرح زمستانی در صرت لزوم و مواقع بحرانی از ظرفیت دستگاه‌های دیگر مانند شهرداری استفاده خواهد شد.
انتهای پیام/.







فعالیت ۳۰۰ راهدار  در خدمت رسانی به مردم استان قزوین 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.