قائم مقام کمیته امداد کشور در بجنورد گفت: حمایت نهاد‌ها و مسئولان و بانک‌های استان برای آموزش فنی و حرفه‌ای و توانمندسازی مددجویان، لازمه توفیق این نهاد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، برقعی قائم مقام کمیته امداد کشور امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: همکاری و حمایت نهاد‌ها و مسئولان و بانک‌های استان برای آموزش فنی و حرفه‌ای و توانمندسازی مددجویان ، لازمه توفیق این نهاد است.

برقعی افزود: ما با تعبیر مددجو برای افراد زیرپوشش مخالف هستیم ، ما مددجوی دعای خیر آن‌هایی هستیم که، ولی نعمتان انقلاب هستند.

عباس اهرابی مدیرکل سابق کمیته امداد خراسان شمالی هم با اشاره به عملکرد خود در دوره چهارساله مدیرکلی این نهاد گفت: دغدغه ام در دوره مسئولیت در خراسان شمالی، کمک به بازگشت مردم از حواشی شهر به روستا‌ها (مهاجرت معکوس) با پرداخت وام‌های اشتغال و کارگشایی بود.

وی با قدردانی از بانک‌های عامل مساعدت کننده در پرداخت وام به مددجویان استان افزود: در این چهار سال، انحراف اعتباری ما در وام اشتغال، کمتر از پنج درصد بود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده، ولی فقیه در استان هم کمیته امداد حضرت امام را خانه امید نیازمندان و محل عبادت توصیف کرد و گفت: شناسایی نیازمندان واقعی استان، کارآفرینی و توانمندسازی آنها ، کار مهم و شایسته کمیته امداد است.

ثمینی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هم حفظ حریم و تکریم مددجویان نیازمند را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: ماموران کمیته امداد، سیره امام علی و اهل بیت را درخصوص حفظ آبرو و انفاق پنهانی، سرلوحه خود قرار دهند. محمود ثمینی افزود: اصل انقلاب به مستضعفان برمی گردد و باید به آنان حقیقتا توجه کنیم. ضمن اینکه توانمندسازی مددجویان، در یک زمان و با سازوکار منطقی انجام شود تا شوک دهنده نباشد.

در این مراسم با قدردانی از آقای اهرابی، آقای الهی راد به عنوان مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی معرفی می‌شود.

انتهای پیام / ب

 مدیرکل  جدید کمیته امداد خراسان شمالی معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.