مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از سفر کاروان فرهنگی هنری این کانون در روز شنبه یکم دی‌ ماه شهرستان شوش خبر داد.

سفر کاروان فرهنگی هنری کانون پرورش فکری به شوشوحید کیانی, مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همزمان با اجرای هفته فرهنگی شهرستان‌های استان مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در قالب 3 واحد سیار و حضور 30 کارشناس و مربی از ساعت 13 در پارک میراث شهرستان شوش به اجرای برنامه می‌پردازد.

وی بیان کرد: در این برنامه که با همکاری فرمانداری شهرستان شوش برگزار می‌شود، ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون در قالب اجرای برنامه‌هایی شاد به کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها عرضه می‌شود.

کیانی اظهار داشت: مربیان و کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی کانون خوزستان در اولین حضور خود در هفته‌های فرهنگی شهرستان‌های استان که با ابتکار اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در حال برگزاری است در آذرماه سال جاری به شهرستان ایذه سفر کردند و به اجرای برنامه پرداختند.

گفتنی است؛ مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون استان خوزستان در هفته فرهنگی ایذه، با حضور کارشناسان و مربیان خود در 2 منطقه کوشک نورآباد و ارگ اتابکی (طاق تویله) در 2 نوبت صبح و بعدازظهر با اجرای برنامه‌های مختلف، شادی و نشاط را به کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها هدیه دادند.

انتهای پیام/گ

اجرای برنامه های هفته فرهنگی در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.