زندگی نامه شهید قاسم حسین زاده

گوشه‌ای از زندگی نامه شهید قاسم حسین زاده یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است. شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است.
شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست بلکه انتخاب آزادانه و آگاهانه و خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید قاسم حسین زاده یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را بخوانید:

شهید قاسم حسین زاده در سال۱۳۴۰ در روستای خلج از توابع شهرستان شاهین دژ در یک خانواده باایمان و درستکار قدم به عرصه هستی نهاد و با توجه به عدم امکانات مالی و تحصیلی از نعمت سواد مرحوم ماند و در کنار پدر به شغل شریف کشاورزی و دامداری مشغول گشت.
شهید مظعم فردی بسیار مؤمن، متدین و باایمان بود که رفتار و کردار او برای همسالانشان الگو بود و نسبت به ولایت و امامت اعتماد راسخی داشت.
شهید عزیز در سال ۱۳۶۱ به خدمت مقدس سربازی فراخوانده شد و پس از آموزش‌های لازم به قربانگاه عشق و مکتب شهادت قدم نهاد و بعد از چندین ماه مبارزه و آفریدن رشادت‌های فراوان سرانجام در تاریخ۱۳۶۱/۴/۱۰ در جبهه خونین شهر با خون سرخش وضو گرفته و بر اثر اصابت نارنجک بعثیون با جبینی خونین به دیدار مولایش حسین (ع) شتافت و پیکر مطهرش پس از تشییع باشکوه در زادگاهش در جوار سایر شهیدان آرام گرفت.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید قاسم حسین زاده

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار