استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم معرفی ظرفیت های استان گفت: سیاه نمایی فضای استان دردی از کرمانشاه دوا نمی کند.

مقابله با بد جلوه دادن فضای استان کرمانشاه  از اولویت هاستبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه ظهر امروز در شورای هماهنگی روابط عمومی ها به شرایط حساس کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر دشمن یک جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ما شروع کرده و با توپخانه رسانه ای و تولید یاس و نا امیدی آنرا پشتیبانی می کند.

وی افزود: در این شرایط وظایف رسانه ها و روابط عمومی ها سخت تر است و باید پاسخ این توپخانه پشتیبانی از جنگ اقتصادی دشمن را با قاطعیت بدهند و اجازه تبلیغ در فضای مجازی را به آنها ندهند.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: امروز قدرت ایران در خاورمیانه بسیار مشهود است و توانسته به یک جزیره امن و خودکفا تبدیل شود بدون شک تدابیر آگاهانه ولایت فقیه همه تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده است و امروز شاهدیم که ایران اسلامی در اوج ترقی ها قرار دارد.

وی به تعابیر زیبای مقام معظم رهبری در وصف کرمانشاه اشاره کرد و بیان داشت: همان گونه که رهبر فرمودند کرمانشاه چهره زیبای ایران اسلامی است و باید بتوانیم این استان را تبلیغ و ظرفیت ها و پتانسیل های آن را به سراسر کشور معرفی کنیم.

وی  با بیان اینکه  اگر نقدی بر زلزله داریم یک مقایسه انجام دهیم تا مدیریت بحران با این وسعت بر همگان روشن شودگفت: حضور مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و دیگر مسئولین، امداد رسانی، نحوه ساخت و ساز در این حادثه قابل مقایسه با زلزله های مشابه که در کشور داشتیم نیست و این زلزله یک انسجام ملی در سطح کشور به وجود آورد که در نوع خود بی نظیر بود.

بازوند مقابله با بد جلوه دادن فضای استان کرمانشاه را از اولویت ها دانست و اظهار داشت: در این راستا مدیران باید نسبت به موقعیت خود تعصب داشته باشند و اگر مدیری این تعصب را از خود نشان ندهد نمی تواند گره گشایی کند افرادی هم که سیاه نمایی می کنند و مشکلات خرد را بزرگ جلوه می دهند تعصب به استان ندارند چرا که خروجی کار آنها نیز به ضرر استان تمام می شود.

بازوند در ادامه به بحث اداره کل راه آهن کرمانشاه اشاره کرد و گفت: طبق قولی که داده شد اداره کل راه آهن کرمانشاه مستقل در خود استان دایر خواهد شد و طی روز گذشته موفق شدیم دستور وزیر را جهت انجام روال عادی کار را گرفتیم توسعه راه آهن کرمانشاه به هیچ وجه مبتنی بر اجازه گرفتن از همدان نیست و اخباری که در این خصوص در فضای مجازی منتشر شد بی اساس است.

انتهای پیام/ز

اداره کل راه آهن کرمانشاه مستقل در خود استان  کرمانشاه دایر خواهد شد

برچسب ها: استانداری ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.